marketing
švicarska
Nestle će snižavati troškove i jačati marketing
Švicarski prehrambeni div ima za cilj postići uštede od najmanje 2,5 milijarde švicarskih franaka (2,83 milijarde dolara) do 2027., uz tekuće uštede od oko 1,2 milijarde švicarskih franaka.
Nestle predviđa da će srednjoročni organski rast...
"brže nije bolje"
Kada je u pitanju izgradnja branda, biti zanimljiv je bolje nego biti brz
Istina je da se čovječanstvo ne mijenja tako brzo kako algoritmi žele da vjerujemo. I dalje žudimo za nijansama, dobrom pričom i smislenim iskustvom. A to je ono što vaš brand treba isporučiti ako želi napraviti razliku.
Nije tajna da se l...
generacija 1996. - 2012.
Tri marketinške lekcije za osvajanje generacije Z
Potrošačka moć Gen-Z dosegla je 360 milijardi dolara. A više od 55 posto njih, rođenih između 18 i 24 godine, kupovalo je online prošli mjesec, prema istraživanju provedenom u maju na 1117 osoba. To istraživanje američkog Gen-Z-a potječe...
globalna ikona
Levi's i Beyonce udružili se u kampanji
Ova kampanja inspirirana je bogatom historijom brenda, ali i modernim, inovativnim pristupom jedne od najutjecajnijih figura današnjice.
Beyonce želi prikazati traper kroz ženski pogled
"Moja pjesma Levii's Jeans slavi ono što smatram pra...
"Mediji i turizam"
Medijsko komuniciranje i dalje igra ogromnu ulogu u turističkoj ponudi
Menadžer za komunikacije USAID Turizam Gorčin Dizdar započeo je panel izlaganjem o projektu USAID Turizma gdje je naveo kako je riječ o petogodišnjem projektu koji je fokusiran na razvoj turizma, kao i ostalih popratnih sadržaja te da je zn...
robna kuća
Kohl's lansira novu platformu za brendove - fokus na porodicu
Kohl je u srijedu predstavio platformu brenda, nazvanu "Gdje su porodice na prvom mjestu", koja će naglasiti autentične porodične trenutke, navodi se u saopštenju za javnost.
Nova platforma, u kombinaciji s Kohlovim fokusom na "neusporediv...
privlačenje pažnje
Tražite ime brenda koje će se isticati? Probajte finska imena
Nakon što je razmotrila više od 600 mogućnosti, agencija za brendiranje A Hundred Monkeys pomogla je poduzetnicima iz San Francisca da se odluče za ime Eero. Ovo finsko ime bilo je čast djelu finsko-američkog arhitekta Eera Saarinena, koji...
oglasi s njegovim likom
Poljski milijarder Brzoska planira tužiti Meta zbog lažnih reklama na Facebooku
Brzoska je rekao da još nisu odlučili u kojoj jurisdikciji će podnijeti planiranu tužbu, koja bi bila još jedan u nizu pokušaja širom svijeta da se internet gigant pozove na odgovornost za oglase koji se i dalje pojavljuju, čak i nakon što...
caudalie
Poznati kozmetički brend oduševio reklamom: "Ovo je marketing"
Prošle subote, francuska ministrica sporta Amélie Oudéa-Castéra okupala se u Seini kako bi dokazala da je sigurna za kupanje, dok je prošle sedmice gradonačelnica Anne Hidalgo sama uskočila u rijeku kako bi umirila kritičare.
I dok mnogi i...
pozitivne i negativne reakcije
Daniel Craig snimio kampanju za luksuzni brend
Njegovi obožavatelji navikli su ga viđati dotjeranog, kratke kose i u elegantnim odijelima, a na službenim fotografijama kampanje slavni glumac ima novi imidž. To je podijelilo reakcije njegovih obožavatelja.
Hipsterski imidž i duža kosa u...
proizvođač sportske opreme
Adidas uklonio Belu Hadid iz kontroverzne reklame
U pitanju je replika modela koji su nosili sportisti na Olimpijskim igrama u Minhenu 1972.
Pomenute Olimpijske igre su ostale zapamćene i po napadu palestinskih komandosa iz grupe "Crni septembar" u kome je stradalo jedanaest izraelskih sp...
zanimljiva ideja
FOTO / Umjetnik oduševio originalnošću: Kako bi svjetski brendovi izgledali u srednjem vijeku?
Naime, umjetnik je zamislio logotipe brendova kao da su bili dizajnirani u srednjovjekovnoj epohi. Rezultat je vizualno privlačan i, što je zanimljivo, komercijalno uspješan.Tako su se na njegovoj listi "poslanih u srednji vijek" našli bren...
cmo
Deset najboljih direktora marketinga u svijetu
CMO (Chief Marketing Officer) ili direktori marketinga bili su prihvatljivi ako su marka i/ili firma koju su predstavljali bili na jednom od četiri mjerodavna popisa vodećih svjetskih firmi, robnih marki ili oglašivača.
Forbesova lista naj...
konkurencija
Marketinški ratovi velikih brendova
Ako ste, na primjer, Coca-Cola ili Pepsi, onda imate šire polje za djelovanje nego kad ste mali poduzetnik. To, srećom, ne znači da od „velikih” ne možemo učiti.
Decenijama unatrag veliki brandovi (Avis, Pepsi, Audi) prozivaju svoju konkur...
bitna stavka
Kako odabrati prepoznatljivu boju za svoj brend?
Tiffany & Co. ima svoju svijetlo plavu boju. Christian Louboutin cipele imaju krvavocrveni donji dio. Barbie nosi upečatljivu magentu koja, a zahvaljujući herkulovskom marketinškom udaru za film, ta boja sada krasi pastu za zube, stakle...
ogroman utjecaj
Hoće li funkcije umjetne inteligencije ugroziti oglašivačku industriju?
S obzirom na broj ljudi koji pristupaju internetu putem Google usluga, ove će promjene potencijalno promijeniti način na koji firme troše milijarde dolara na oglašavanje.
Googleov prelazak na tražilicu koja daje odgovore uz pomoć umjetne i...
u pitanju basnoslovna cifra
Globalno tržište oglašavanja raste brže od očekivanja
Revizija stavlja globalnu oglasnu industriju na pravi put da premaši 1 bilion dolara prihoda 2025. godine, godinu dana ranije od očekivanog, povećanjem od 6,8% sljedeće godine na 1,1 bilion dolara, stoji u prognozi.
GroupM, jedinica oglaši...
ocjena stručne komisije
Slovenačka kompanija Petrol je državni prvak u marketingu
Kako je komisija zapisala u obrazloženju, “izuzetno je lijepo vidljiva dugoročna usmjerenost kompanije ka korisniku. U svim predstavljenim aktivnostima marketing je bio pokretačka snaga projekata. Uprkos brojnim oblastima kojima se kompanij...
Video
Jose Mourinho u novoj reklami Turkish Airlinesa povodom finala Lige prvaka
Prema saopćenju pres-službe THY-a, reklama je snimljena za londonsko finale UEFA Lige prvaka 2024, čiji je ova kompanija službeni sponzor.
Finale je na rasporedu 1. juna 2024. godine na Wembleyju, u Londonu, a sastaće se Borussia Dortmund...