marketing

Pažljivo smišljen

Kako napraviti godišnji marketing plan koji se stvarno koristi

Vrlo neophodan

Šta je community management i zašto brendovi više "ne smiju" bez njega?

Prepoznatljivost ključna

Kako izgraditi brend kojeg ljudi ne mogu zaboraviti?

Dokazane strategije

Ovo je pet stubova marketinga u 2025. godini

Zasićeno poslovno okruženje

Nekonvencionalne marketinške taktike za privlačenje klijenata visoke vrijednosti

Riječ struke

Eksperimenti, moć određivanja cijena i AI će pokretati mjerenje marketinga u 2025. godini

Ključne prednosti

Uloga tehnologije u marketingu

Sveobuhvatni pregled

Evo kakve posljedice će umjetna inteligencija ostaviti na marketing

Najčešći nesporazum

Branding vs. marketing: Konfuzija može dovesti do kratkoročnih pobjeda, ali i dugoročnih izazova

Marketinški trikovi

Ovo su faktori koji utječu na naše kupovne odluke

Tehnološka generacija

Tri marketinške lekcije za osvajanje generacije Z

Ostavljanje trajnog utiska

Tri trenda koji pokreću marketinšku fotografiju za brendove

Brojne prednosti

Kako koristiti ChatGPT u svojoj marketinškoj strategiji: Pet korisnih savjeta

Potencijalna rješenja

Kako korisnici mogu dobiti veću kontrolu nad oglašavanjem i prikupljanjem podataka

Ključan element

Sadržaj marketinga u BiH: Kako izgraditi snažnu online prisutnost

Novi trendovi i promjene

Koje bi stvari trebali znati marketinški lideri

Velika promjena

Pet AI trendova koji oblikuju marketing u 2025.

Ključne za koristiti

Tehnološke osnove za marketing putem e-pošte za uspjeh u 2025.

Tri ključna razloga

Kako zajednički ciljevi i poticaji poboljšavaju marketinške rezultate