marketing
pozitivne i negativne reakcije
Daniel Craig snimio kampanju za luksuzni brend
Njegovi obožavatelji navikli su ga viđati dotjeranog, kratke kose i u elegantnim odijelima, a na službenim fotografijama kampanje slavni glumac ima novi imidž. To je podijelilo reakcije njegovih obožavatelja.
Hipsterski imidž i duža kosa u...
proizvođač sportske opreme
Adidas uklonio Belu Hadid iz kontroverzne reklame
U pitanju je replika modela koji su nosili sportisti na Olimpijskim igrama u Minhenu 1972.
Pomenute Olimpijske igre su ostale zapamćene i po napadu palestinskih komandosa iz grupe "Crni septembar" u kome je stradalo jedanaest izraelskih sp...
zanimljiva ideja
FOTO / Umjetnik oduševio originalnošću: Kako bi svjetski brendovi izgledali u srednjem vijeku?
Naime, umjetnik je zamislio logotipe brendova kao da su bili dizajnirani u srednjovjekovnoj epohi. Rezultat je vizualno privlačan i, što je zanimljivo, komercijalno uspješan.Tako su se na njegovoj listi "poslanih u srednji vijek" našli bren...
cmo
Deset najboljih direktora marketinga u svijetu
CMO (Chief Marketing Officer) ili direktori marketinga bili su prihvatljivi ako su marka i/ili firma koju su predstavljali bili na jednom od četiri mjerodavna popisa vodećih svjetskih firmi, robnih marki ili oglašivača.
Forbesova lista naj...
konkurencija
Marketinški ratovi velikih brendova
Ako ste, na primjer, Coca-Cola ili Pepsi, onda imate šire polje za djelovanje nego kad ste mali poduzetnik. To, srećom, ne znači da od „velikih” ne možemo učiti.
Decenijama unatrag veliki brandovi (Avis, Pepsi, Audi) prozivaju svoju konkur...
bitna stavka
Kako odabrati prepoznatljivu boju za svoj brend?
Tiffany & Co. ima svoju svijetlo plavu boju. Christian Louboutin cipele imaju krvavocrveni donji dio. Barbie nosi upečatljivu magentu koja, a zahvaljujući herkulovskom marketinškom udaru za film, ta boja sada krasi pastu za zube, stakle...
ogroman utjecaj
Hoće li funkcije umjetne inteligencije ugroziti oglašivačku industriju?
S obzirom na broj ljudi koji pristupaju internetu putem Google usluga, ove će promjene potencijalno promijeniti način na koji firme troše milijarde dolara na oglašavanje.
Googleov prelazak na tražilicu koja daje odgovore uz pomoć umjetne i...
u pitanju basnoslovna cifra
Globalno tržište oglašavanja raste brže od očekivanja
Revizija stavlja globalnu oglasnu industriju na pravi put da premaši 1 bilion dolara prihoda 2025. godine, godinu dana ranije od očekivanog, povećanjem od 6,8% sljedeće godine na 1,1 bilion dolara, stoji u prognozi.
GroupM, jedinica oglaši...
ocjena stručne komisije
Slovenačka kompanija Petrol je državni prvak u marketingu
Kako je komisija zapisala u obrazloženju, “izuzetno je lijepo vidljiva dugoročna usmjerenost kompanije ka korisniku. U svim predstavljenim aktivnostima marketing je bio pokretačka snaga projekata. Uprkos brojnim oblastima kojima se kompanij...
Video
Jose Mourinho u novoj reklami Turkish Airlinesa povodom finala Lige prvaka
Prema saopćenju pres-službe THY-a, reklama je snimljena za londonsko finale UEFA Lige prvaka 2024, čiji je ova kompanija službeni sponzor.
Finale je na rasporedu 1. juna 2024. godine na Wembleyju, u Londonu, a sastaće se Borussia Dortmund...
moć marketinga
Mračne tajne prodavnica - kako vas tjeraju da što više trošite
Moć uvjeravanja u današnje vrijeme toliko je delikatna, skrivena, da nam se čini kako je zapravo prirodna, pa o njoj ne razmišljamo. Možda smo zato i sigurni da ćemo između tri ponuđene kafe, različitih veličina i cijene, odabrati onu najje...
Jasni procesi
Marketing strategija za uspješnu prodaju
Ako ciljana publika preferira online kupovinu, online prisutnost može biti ključna. S druge strane, ako više vole tradicionalnu kupovinu, fizičke trgovine mogu biti važne.
To može uključivati saradnju s maloprodajnim partnerima, korištenje...
Real Beauty
Dove je izbacio najbolju AI reklamu ikad
Sada se okreće prema umjetnoj inteligenciji u najnovijoj iteraciji svoje dugogodišnje kampanje Real Beauty.
@dove CW: All images generated for this film are actual results from an AI tool.* Imagine a world where beauty was a source of co...
Analiza i perspektive
Generativna AI u marketingu: Izazovi, prilike i put naprijed
Iako izaziva određenu nesigurnost u pogledu budućnosti poslova, tehnologija se također vidi od strane marketara kao lijek za izgaranje i način za povećanje ulaganja u sadržaj kreatora.
Usred svih ovih primjena i eksperimenata, generativna...
Marketing
Brendovi sportske odjeće profitiraju od uspona ženskih sportskih događaja na TV-u
S obzirom na March Madness (period u godini kada se održavaju koledž košarkaški turniri za muškarce i žene pod okriljem Nacionalne koledž atletske asocijacije (NCAA), Edo-ov "Izvještaj o televizijskim rezultatima ženskih sportskih događaja"...
Niz informacija
Zašto 'padamo' na privlačan izgled kozmetičkih proizvoda
Ono što je unutra izuzetno je važno, ali ponekad nije presudno, jer pakiranje, naročito ako je smješteno u masi drugih proizvoda omiljene drogerije ili parfumerije, itekako ima svoju snagu. Ljepota je danas važna, no dizajn ne samo da nam g...
Do 19. aprila
Otvorene prijave za drugu sezonu Rising Star Akademije Woman.Comm Cluba
Woman.Comm Club sa ponosom objavljuje otvaranje prijava za drugu sezonu Rising Star Akademije, namijenjene ženama koje studiraju ili rade u polju komunikacijske industrije, a koje žele unaprijediti svoje vještine uz iskusne mentorice.
Ovog...
Nova reklama
Firma za PVC stolariju opet nasmijava Balkan: Da li je moguće da si me s njom prevario?
Ovoga puta prikazan je muškarac kako bježi kroz prozor dok njegova žena urla za njim: "Da li je moguće da si me s njom prevario?" Muškarac skoči kroz prozor pa ispali: "Da ovog prozora nije bilo, ne bih mogao lako da pobjegnem, zato ugradit...
Italija
BAT i Amazon žestoko kažnjeni zbog obmanjujućeg reklamiranja duhana
BAT je kažnjen sa 6 miliona eura, a Amazon sa milion eura jer nije pružio dovoljno informacija potrošačima o sadržaju nikotina i odgovarajućim zdravstvenim rizicima od upotrebe proizvoda Glo Hyper X2 i Glo Hyper Air, navodi se u saopćenju A...