Prostor je redizajniran da dočara izgled i atmosferu tog doba, nudeći posjetiocima priliku da se urone u modu i kulturne trenutke iz Disney klasika tog vremena. Gosti koji su rezervisali mjesta online, a koja su se brzo rasprodala, dočekani su postavkama prepoznatljivih rekvizita, igračaka i slika iz serija i filmova dostupnih na Disney+ i Hulu.
Za kampanju je brend preuzeo second hand radnju Rock Etiquette na Melrose Avenue u Los Angelesu za četverodnevnu aktivaciju u junu, koja je fanovima omogućila da “zakorače u ikonične modne trenutke iz svih svojih omiljenih serija i filmova i osjete kao da žive u svijetu Disney+ Throwback kolekcije,” kaže Scott Slesinger, direktor strategije brenda i marketinga u Disney+.
Posjetioci su ulazili u iskustvo kroz “portal” u obliku ormara, koji ih je vodio u niz tematskih soba, svaka ispunjena throwback aktivnostima i pop-kulturnim detaljima, prenosi Media Marketing. Svaki prostor je pažljivo dizajniran da uhvati duh Disneyjevih hitova s kraja 90-ih i ranih 2000-ih, dopuštajući fanovima da ponovo prožive trenutke iz svojih omiljenih serija i filmova.
Među istaknutim sadržajima bili su Cheetah Girls’ Studio, uređen krznom, leopard printom i jarkim roze tepihom, gdje su fanovi mogli zapjevati pjesmu “Cinderella”; Topanga Denim Co. iz serije Boy Meets World, sa zakrpama od trapera, Cory-inspirisanom flanelom i referencama na Mr. Feenya; Hannah Montana’s Closet, prepun šljokica, gitara i skrivenih pop-zvjezdanih identiteta; te Pink Slip Garage iz Freaky Friday, ispunjen martinkama, demo CD-ovima i punk-rock detaljima.
Višesobno iskustvo producirala je agencija za događaje Creative Riff i ono je prikazivalo originalne kostime i rekvizite iz Walt Disney arhiva. “Sa imerzivnim sobama, ikoničnim foto trenucima i kuriranom modom, prostor je bio osmišljen da oduševi fanove i obogati njihove feedove,” kaže Ryan Coan, osnivač i CEO Creative Riff-a. “Željeli smo da prikažemo razne Disneyjeve najomiljenije serije i filmove kroz rekonstruisane prostore u koje gosti mogu zakoračiti uživo—sve nostalgične hitove koji se mogu streamati na Disney+ ili Hulu na Disney+ za bundle pretplatnike.”
U snažnom oslanjanju na Y2K estetiku, dizajn je prigrlio jarke boje, razigrane printove i upečatljive rekreacije poput ormara Hannah Montane, Mijinog ogledala za makeover iz The Princess Diaries i recepcije hotela Tipton iz The Suite Life of Zack & Cody.
Disney+ je kampanju Throwback proširio i u digitalni prostor kroz partnerstvo s online second hand platformom ThredUp. Zajedno su lansirali pop-up shopping iskustvo na ThredUp web stranici, gdje su fanovi mogli pregledati i kupovati odjevne kombinacije inspirisane ikoničnim likovima iz predstavljenih serija i filmova.
Za ovu aktivaciju, ThredUp je kurirao i stilizirao 100 second hand komada, od kojih je svaki imao QR kod koji je kupce vodio na posebnu landing stranicu za jednostavnu kupovinu. Cilj je bio spojiti nostalgiju i održivost, omogućavajući fanovima da u stvarnom životu nose stajlinge svojih omiljenih Disney throwback likova. Slesinger je istakao: “To je bio zaista odličan način da se poruka proširi i publici koja je malo drugačija od naše uobičajene Disney baze fanova.”
“Experiential čini da se kampanja osjeća potpunom,” kaže Slesinger. “Osjeća se kao 360 stepeni kada imate ovu dodirnu tačku, posebno za digitalni brend poput Disney+, gdje naši korisnici obično doživljavaju sadržaj kod kuće ili s prijateljima, ali mogućnost da ga donesemo u stvarni svijet je zaista posebno i spektakularno.”