Kampanja "Razumijem te": Etsy gradi emocionalni brend kroz snagu pažljivog darivanja
Kampanja naglašava vrijednost smislenih interakcija i utjecaj pažljivog darivanja. U središtu ideje je to da pokloni mogu prenijeti razumijevanje i emocionalnu dubinu kada odražavaju individualnost primaoca. Poruka sugeriše da promišljen poklon govori: „Razumijem te“, i to izvan njegove materijalne vrijednosti.
Priča kampanje smještena je u školskom okruženju, prikazujući zajednicu u kojoj se cijene lične osobenosti, gdje ljubaznost ima smisla i gdje svako ima priču vrijednu priznanja. Ovaj pristup inspirisan je pojmom “sonder,” koji se odnosi na spoznaju da je život svake osobe jednako kompleksan i značajan kao i naš vlastiti.
Blagdanska kampanja Etsyja za 2025. godinu nadovezuje se na prošlogodišnju priču o Waldu, simbolu osobe koja je često tražena, ali rijetko zaista viđena, tako što prebacuje fokus na svakodnevne ljude koji nas okružuju. Kroz niz od tri međusobno povezane priče, kampanja podcrtava ideju da je istinsko prepoznavanje i priznavanje drugih samo po sebi snažan i smislen dar, onaj koji, kako Etsy tvrdi, može biti lijepo izražen kroz pažljivo odabran, personaliziran poklon.
Prva priča, “Drummer Boy,” preispituje stalno lupkanje jednog dječaka, koje je nekada smatrano ometanjem u učionici, kao iskru rastućeg talenta. Kada ga njegova učiteljica iznenadi personaliziranim palicama za bubnjeve i ručno rađenom torbicom, taj gest postaje trenutak potvrde i pokazuje vrijednost prepoznavanja potencijala tamo gdje drugi vide smetnju, piše Media Marketing.
U priči “Crossing Guard,” narativ odaje počast tihoj predanosti žene koja svakodnevno brine da djeca sigurno pređu ulicu. Njena uporna briga, često neprimijećena, biva priznata kroz posebno napravljeni zeleni džemper za njenog vjernog psa Brucea, mali, ali iskren izraz zahvalnosti njene zajednice.
Treći dio, “Coach,” fokusira se na mentora poznatog po ohrabrujućem uzviku: “Glave gore!” Njegova nepokolebljiva pozitivnost uzvraćena je personaliziranom kapom koja odražava duh koji unosi u svoj tim.
„Blagdansko oglašavanje u velikoj mjeri počiva na prenaglašenoj ‘magiji’ i blještavim spektaklima. Ali Etsy je brend zasnovan na direktnim ljudskim interakcijama oko vrlo posebnih predmeta,“ rekla je u izjavi Heather Larimer, izvršna kreativna direktorica agencije Orchard. „Naša blagdanska kampanja trebala je odražavati Etsyjevu promišljenu suštinu u bučnom periodu godine. Kreirali smo kampanju koja se čini stvarnom i ljudskom, ukorijenjenu u jednostavnom, iskrenom pripovijedanju.“