praznici
U susret praznicima
Kampanja "Razumijem te": Etsy gradi emocionalni brend kroz snagu pažljivog darivanja
Kampanja naglašava vrijednost smislenih interakcija i utjecaj pažljivog darivanja. U središtu ideje je to da pokloni mogu prenijeti razumijevanje i emocionalnu dubinu kada odražavaju individualnost primaoca. Poruka sugeriše da promišljen po...
Psihološki fenomen
Nostalgični marketing: Priče iz prošlosti, profit u sadašnjosti
Uglavnom oko bogato postavljenog stola. U prazničnim reklamama brendovi često evociraju nostalgične trenutke iz djetinjstva, podsjećaju na toplinu porodičnog druženja i radost darivanja. I to nije slučajno…
Kad vidite fotografije na društv...
Metropole
Praznična ekonomija: Kako gradovi zimi ostvaruju najveće prihode i privlače investicije
Oni gradovi koji uspiju da iskoriste ovaj period – kroz urbane dekoracije, manifestacije, bogatiju ponudu sadržaja i promotivne kampanje – često bilježe visoke prihode i povećana ulaganja u infrastrukturu i marketing.
U ovom tekstu prikaza...
Pojačavanje vidljivosti
Najbolji načini da iskoristite praznike i događaje za promociju
Ispravno iskorišteni, ovi periodi mogu biti ključni momenti za jačanje brenda i povećanje angažmana ciljne publike. U nastavku donosimo najbolje načine na koje možete maksimalno iskoristiti praznike i događaje za promociju vašeg biznisa.
1...
Dugoročna strategija
Walmart ima impresivnu virtuelnu trgovinu za praznike
Svaka virtualna soba ima temu, uključujući planinsku kolibu, prazničnu zabavu, igru bijelog slona i „najslađe poklone“.
Walmart je koristio influensere da kreiraju ideje za poklone u svakom virtuelnom prostoru. Virtuelni prostori sadrže vi...