Ova značajna investicija ima za cilj da poveća globalnu izloženost i svijest o brendu koji dolazi sa tako visokim sponzorstvom.
LVMH-ov angažman uključuje izradu medalja i drugih luksuznih predmeta za događaj, kao i opremanje francuskih sportista za ceremonije otvaranja.
Ovo je po prvi put da je luksuzni brend olimpijski sponzor, prenosi Investitor me.
„Pokušali smo da pronađemo način sa Olimpijskim komitetom – da možemo da pokažemo možda nešto što nikada ranije nije urađeno na Olimpijskim igrama“, rekao je predsjednik i izvršni direktor LVMH, Bernar Arno.
Evo koje su još kompanije u klubu najvećih sponzora globalne sportske smotre u Parizu:
Coca-Cola, Toyota, Visa i Airbnb – Ovi brendovi su dio programa Svjetskih olimpijskih partnera, od kojih svaki doprinosi značajnim iznosima (obično u rasponu od 100 miliona dolara ili više) za održavanje svoje dugoročne povezanosti s Olimpijskim igrama.
Procter & Gamble, Panasonic, Bridgestone, Alibaba, Allianz, Atos i Deloitte – ovo su takođe značajni kontributori kao svjetski partneri, osiguravajući svoje globalno prisustvo i marketinška prava povezana s Olimpijskim igrama.
Sanofi – Kao jedan od premium sponzora, francuski farmaceutski div Sanofi podržava finansijske ciljeve Olimpijskih igara u Parizu 2024, iako se konkretni iznosi ne objavljuju javno.
Ova sponzorstva su od ključnog značaja za pomoć organizacionom odboru Paris 2024. da postigne cilj od 1,24 milijarde eura prihoda od sponzorstva.