brend
zanemarena metrika
Da li znate šta je LinkedIn SSI i zašto je bitan za vaš brend?
Ova često zanemarena metrika je više od broja - to je strateški alat koji pomaže u mjerenju koliko efikasno vaš sadržaj i aktivnost doprinose vašem profesionalnom brendu i ciljevima umrežavanja.
Uz LinkedIn kao platformu za profesionalne v...
brend koji traje
Kako je Doktor Martens nadmašio trendove da bi ostao relevantan više od 60 godina
Britanski brend cipela izdržao je test vremena u posljednje 64 godine. Ono što je prvobitno započelo kao posao s čizmama za radnu odjeću nadmašilo je trendove kroz desetljeća – od punk stila u 90-ima do hipsterskog Tumblr doba 2010-ih do da...
uspjeh u poslovanju
Brend je jedna od najvrijednijih imovina koje ima kompanija
Seminar je organizovala Privredna komora Crne Gore, a obuhvatio je problematiku analize identitetskih i percepcijskih obilježja i osobenosti brenda u procesu njegovog profilisanja i pozicioniranja, te kreiranje optimalnih strategijskih odgo...
autohtoni proizvod
Hercegovačko ekstra djevičansko maslinovo ulje službeno brendirano
Vrhunac je to zaštite nekog proizvoda koji sada ima dodatnu vrijednost, a hercegovački maslinari se nadaju boljem plasmanu autohtonih maslinovih ulja na svjetsko tržište.
Zaštita oznakama porijekla omogućuje stvaranje identiteta i više cje...
robna kuća
Kohl's lansira novu platformu za brendove - fokus na porodicu
Kohl je u srijedu predstavio platformu brenda, nazvanu "Gdje su porodice na prvom mjestu", koja će naglasiti autentične porodične trenutke, navodi se u saopštenju za javnost.
Nova platforma, u kombinaciji s Kohlovim fokusom na "neusporediv...
luksuzni brend
Lotus drastično smanjuje cilj prodaje vozila
Luksuzni brend u vlasništvu kompanije Geely sada očekuje da će ove godine prodati 12.000 automobila širom svijeta, što je 78% manje u odnosu na prethodni cilj od 55.500. Za sljedeću godinu, revidirani cilj je 30.000, prenosi Autoblog rs.
O...
nevjerovatna činjenica
Bernar Arno dominira vinskim svijetom sa četiri najvrijednija brenda
I kao predsjednik i izvršni direktor LVMH-a, francuski tajkun posjeduje sva četiri najvrijednija brenda vina i šampanjca na svijetu 2024. godine. Ova nevjerovatna činjenica otkrivena je u novom izvještaju konsultantske kuće Brand Finance za...
privlačenje pažnje
Tražite ime brenda koje će se isticati? Probajte finska imena
Nakon što je razmotrila više od 600 mogućnosti, agencija za brendiranje A Hundred Monkeys pomogla je poduzetnicima iz San Francisca da se odluče za ime Eero. Ovo finsko ime bilo je čast djelu finsko-američkog arhitekta Eera Saarinena, koji...
sponzor
Luksuzni brend platio 150 miliona za Olimpijske igre
Ova značajna investicija ima za cilj da poveća globalnu izloženost i svijest o brendu koji dolazi sa tako visokim sponzorstvom.
LVMH-ov angažman uključuje izradu medalja i drugih luksuznih predmeta za događaj, kao i opremanje francuskih sp...
pet je načina
Kako vam jak brend može pomoći u razvoju poslovanja?
Javna percepcija firme ili osnivača može značajno utjecati na krajnji rezultat firme. Spojite to s današnjim hibridnim/virtuelnim svijetom, gdje je teško doprijeti do ljudi tamo gdje jesu; imati jak brend važnije je nego ikad. Pet je načina...
veliki utjecaj
Kako vam jak brend može pomoći u razvoju poslovanja?
Javna percepcija firme ili osnivača može značajno utjecati na krajnji rezultat firme. Spojite to s današnjim hibridnim/virtualnim svijetom, gdje je teško doprijeti do ljudi tamo gdje jesu; imati jak brend važnije je nego ikad. 5 je načina n...
bitna stavka
Kako odabrati prepoznatljivu boju za svoj brend?
Tiffany & Co. ima svoju svijetlo plavu boju. Christian Louboutin cipele imaju krvavocrveni donji dio. Barbie nosi upečatljivu magentu koja, a zahvaljujući herkulovskom marketinškom udaru za film, ta boja sada krasi pastu za zube, stakle...
pet načina
Kako vam jak brend može pomoći u razvoju poslovanja?
Javna percepcija firme ili osnivača može značajno utjecati na krajnji rezultat firme. Spojite to s današnjim hibridnim/virtualnim svijetom, gdje je teško doprijeti do ljudi tamo gdje jesu; imati jak brand važnije je nego ikad. Pet je načina...
Inditex grupacija
Koja je tajna Zarine modne strategije? Ne koristi metode oglašavanja, a uspješnosti ne manjka
To stvarno nije uobičajno! Zara je jedan od najuspješnijih modnih brendova na svijetu, ali koriste vrlo malo tradicionalnog oglašavanja. Iako je osnivač Zare, Amancio Ortega, jedan od najbogatijih ljudi na svijetu, a Zara trgovine su među n...
uska povezanost ili ipak ne?
Kako incident s kvalitetom proizvoda utječe na brend?
Istraživanja neupitno pokazuju da je kvaliteta proizvoda usko povezana s brend lojalnosti kroz zadovoljstvo potrošača. Ovo posebice dolazi do izražaja kod prehrambenih proizvoda jer je konzumacija hrane (uključujući bezalkoholna pića) usko...
američka glumica
Sofia Vergara lansirala svoj brend kafe
- Ova kafa je plod moje ljubavi prema kolumbijskoj kafi i mojih visokih standarda, kao što je to i kvaliteta kafe koju sam pijem. Odrasla sam u Kolumbiji i pila kolumbijsku kafu, rekla je Vergara o svom novom poslovnom pothvatu, rekavši da...
italija
Utjecaj ogromnih gubitaka: Hoće li poznati brend odjeće propasti?
Upravni odbor ove modne grupe trebalo bi da se sastane u utorak kako bi raspravljao o neto gubitku od oko 230 miliona eura za 2023. godinu, što uključuje umanjenja vrijednosti. To se poredi sa neto gubitkom od 81 milion eura u 2022. godini,...
Marketing
Brendovi sportske odjeće profitiraju od uspona ženskih sportskih događaja na TV-u
S obzirom na March Madness (period u godini kada se održavaju koledž košarkaški turniri za muškarce i žene pod okriljem Nacionalne koledž atletske asocijacije (NCAA), Edo-ov "Izvještaj o televizijskim rezultatima ženskih sportskih događaja"...
Marketing
Razumijevanje vrijednosti brendiranog sadržaja
To znači sadržaj kreiran posebno u svrhu objavljivanja kod izdavača, kao što su NBCUniversal, USA Today ili Bustle. Brendovi koriste povjerenje, stručnost i doseg vrhunskih izdavača, omogućavajući im da se povežu s novom, visoko ciljanom pu...