brend
Riječ struke
Eksperimenti, moć određivanja cijena i AI će pokretati mjerenje marketinga u 2025. godini
Fokusira se na tri ključna područja: rast marketinških eksperimenata, jaz u mjerenju cijena i porast kreativnog testiranja zasnovanog na umjetnoj inteligenciji.
Ključni trendovi koji će oblikovati pejzaž mjerenja u narednih 12 mjeseci su:...
Ozbiljni izazovi
Nike pod pravnim pritiskom zbog propasti digitalnog brenda
RTFKT je bio specijaliziran za NFT-ove i digitalnu kolekcionarsku imovinu, a njegovo zatvaranje pokrenulo je tužbu protiv Nikea.
Investitori traže pravdu nakon iznenadnog gašenja RTFKT-a i pada vrijednosti digitalnih tokena
Tužba je podne...
Ko će ga pruezeti?
Tupperware bi ipak mogao biti spašen
Posrnuli brend plastičnog posuđa i kuhinjske opreme Tupperware u proteklom se razdoblju suočio s poslovnim problemima, koji su doveli do gašenja tvornica i povlačenja s europskog tržišta. Naime, lani je američka firma podnijela zahtjev za s...
Bitna uloga
Šta e-mail adresa govori o vama i vašem brendu?
Čak i ako ste nezaposleni, odnosno fizičko lice koje nema svoj izgrađen posao ili radite kao freelencer, vaše ime je vaš brend i možete koristiti mail adresu u formi ime@prezime.in.ba ili ime@onoštoznam.ba da biste se promovisali i/ili poče...
suštinsko pitanje
Kako se gradi jak brend?
No, u svakom slučaju, čini se da ih je neko tamo postavio "zato što to svi rade i tako treba" a ne zbog njihovog fundamentalnog značaja za definisanje i usmjerenje brenda, biznisa, odnosno kompanije. Misija i vizija nisu samo skup lijepih r...
za sve poduzetnike
Pet uobičajnih izazova pri stvaranju imena za brend
Ime koje odaberete govori puno o vašem brendu. Može potencijalnim kupcima reći ko ste. Trebalo bi biti jednostavno, ali i intrigantno. I vaše ime mora omogućiti kontinuirani rast, širenje i evoluciju.
Budući da riječi imaju značenje, a ime...
francuski brend
Lancome ima novu ambasadoricu
Poznata po svojim iskrenim, sirovim stihovima i snažnom vokalu, Rodrigo je brzo postala jedan od najutjecajnijih glasova svoje generacije, a sada donosi svoju jedinstvenu energiju i u svijet ljepote.
I brend i muzičarka su saradnju najavil...
zanemarena metrika
Da li znate šta je LinkedIn SSI i zašto je bitan za vaš brend?
Ova često zanemarena metrika je više od broja - to je strateški alat koji pomaže u mjerenju koliko efikasno vaš sadržaj i aktivnost doprinose vašem profesionalnom brendu i ciljevima umrežavanja.
Uz LinkedIn kao platformu za profesionalne v...
brend koji traje
Kako je Doktor Martens nadmašio trendove da bi ostao relevantan više od 60 godina
Britanski brend cipela izdržao je test vremena u posljednje 64 godine. Ono što je prvobitno započelo kao posao s čizmama za radnu odjeću nadmašilo je trendove kroz desetljeća – od punk stila u 90-ima do hipsterskog Tumblr doba 2010-ih do da...
uspjeh u poslovanju
Brend je jedna od najvrijednijih imovina koje ima kompanija
Seminar je organizovala Privredna komora Crne Gore, a obuhvatio je problematiku analize identitetskih i percepcijskih obilježja i osobenosti brenda u procesu njegovog profilisanja i pozicioniranja, te kreiranje optimalnih strategijskih odgo...
autohtoni proizvod
Hercegovačko ekstra djevičansko maslinovo ulje službeno brendirano
Vrhunac je to zaštite nekog proizvoda koji sada ima dodatnu vrijednost, a hercegovački maslinari se nadaju boljem plasmanu autohtonih maslinovih ulja na svjetsko tržište.
Zaštita oznakama porijekla omogućuje stvaranje identiteta i više cje...
robna kuća
Kohl's lansira novu platformu za brendove - fokus na porodicu
Kohl je u srijedu predstavio platformu brenda, nazvanu "Gdje su porodice na prvom mjestu", koja će naglasiti autentične porodične trenutke, navodi se u saopštenju za javnost.
Nova platforma, u kombinaciji s Kohlovim fokusom na "neusporediv...
luksuzni brend
Lotus drastično smanjuje cilj prodaje vozila
Luksuzni brend u vlasništvu kompanije Geely sada očekuje da će ove godine prodati 12.000 automobila širom svijeta, što je 78% manje u odnosu na prethodni cilj od 55.500. Za sljedeću godinu, revidirani cilj je 30.000, prenosi Autoblog rs.
O...
nevjerovatna činjenica
Bernar Arno dominira vinskim svijetom sa četiri najvrijednija brenda
I kao predsjednik i izvršni direktor LVMH-a, francuski tajkun posjeduje sva četiri najvrijednija brenda vina i šampanjca na svijetu 2024. godine. Ova nevjerovatna činjenica otkrivena je u novom izvještaju konsultantske kuće Brand Finance za...
privlačenje pažnje
Tražite ime brenda koje će se isticati? Probajte finska imena
Nakon što je razmotrila više od 600 mogućnosti, agencija za brendiranje A Hundred Monkeys pomogla je poduzetnicima iz San Francisca da se odluče za ime Eero. Ovo finsko ime bilo je čast djelu finsko-američkog arhitekta Eera Saarinena, koji...
sponzor
Luksuzni brend platio 150 miliona za Olimpijske igre
Ova značajna investicija ima za cilj da poveća globalnu izloženost i svijest o brendu koji dolazi sa tako visokim sponzorstvom.
LVMH-ov angažman uključuje izradu medalja i drugih luksuznih predmeta za događaj, kao i opremanje francuskih sp...
pet je načina
Kako vam jak brend može pomoći u razvoju poslovanja?
Javna percepcija firme ili osnivača može značajno utjecati na krajnji rezultat firme. Spojite to s današnjim hibridnim/virtuelnim svijetom, gdje je teško doprijeti do ljudi tamo gdje jesu; imati jak brend važnije je nego ikad. Pet je načina...
veliki utjecaj
Kako vam jak brend može pomoći u razvoju poslovanja?
Javna percepcija firme ili osnivača može značajno utjecati na krajnji rezultat firme. Spojite to s današnjim hibridnim/virtualnim svijetom, gdje je teško doprijeti do ljudi tamo gdje jesu; imati jak brend važnije je nego ikad. 5 je načina n...
bitna stavka
Kako odabrati prepoznatljivu boju za svoj brend?
Tiffany & Co. ima svoju svijetlo plavu boju. Christian Louboutin cipele imaju krvavocrveni donji dio. Barbie nosi upečatljivu magentu koja, a zahvaljujući herkulovskom marketinškom udaru za film, ta boja sada krasi pastu za zube, stakle...