20+ godina
sa vama
luksuzni brendovi

LVMH potpisao desetogodišnji ugovor s Formulom 1

Autor: Biznis.ba
Foto: Arhiv
Luksuzni brendovi poput Louis Vuittona i Moët & Chandona od 2025. godine bit će prisutni na stazama Formule 1. Liberty Media sklopila je desetogodišnje globalno partnerstvo s LVMH-om. Partnerstvo bi moglo dosegnuti vrijednost od milijardu dolara.

Partnerstvo će uključivati sudjelovanje LVMH-ovih prestižnih brendova u segmentima gostoprimstva, promocijskih aktivnosti i limitiranih izdanja. Time će se dodatno ojačati njihova prisutnost unutar Formule 1 takmičenja.

Odnosi između Formule 1 i LVMH-a pojačani su od 2023. godine kada je Moet Hennessy, jedna od filijala LVMH-a, sponzorirao Veliku nagradu Las Vegasa. Sama utrka promovisana je od strane Liberty Medije, vlasnika Formule 1.

“LVMH i Formula 1 dva su globalna lidera koji neprestano pomiču granice kreativnosti i inovacija, što su temeljne vrijednosti Liberty Medije,” izjavio je Greg Maffei, predsjednik Liberty Medije. “Oduševljeni smo proširenjem našeg partnerstva s LVMH. Ovaj sporazum simbolizira našu viziju za budućnost Formule 1, koja će nastaviti rasti kao poslovna platforma.”

Moët & Chandon šampanjac ranije je korišten na pobjedničkim ceremonijama Formule 1. Za očekivati je kako će se isti vratiti u sklopu novog sponzorskog ugovora, prenosi Poslovni Puls.

Historijsko partnerstvo

Predsjednik Formule 1, Stefano Domenicali, opisao je sporazum kao “povijesno partnerstvo”. Naglasio je njegovu važnost za daljnji razvoj Formule 1. “Naš sport temelji se na neprekidnoj težnji za izvrsnošću, što je vrijednost koju dijelimo s LVMH-om. Uz globalni rast Formule 1 i privlačenje novih, raznolikih publika, LVMH je savršen partner koji će unaprijediti iskustvo naših navijača i očuvati nasljeđe ovog sporta.”

Prema medijima, godišnja naknada za partnerstvo mogla bi dosegnuti 100 miliona dolara. Što bi u konačnici rezultiralo ugovorom vrijednim milijardu dolara za Formulu 1.

Ovo partnerstvo najnovija je u nizu LVMH-ovih investicija u sport. Grupa već ima sponzorske ugovore s Olimpijskim i Paraolimpijskim igrama, Premier ligom, FIFA-inim Svjetskim prvenstvom te NFL-om.

“Ljudi, težnja za izvrsnošću i strast za inovacijama nalaze se u srcu poslovanja, kako nas tako i Formule 1,” izjavio je Bernard Arnault, predsjednik i izvršni direktor LVMH Grupe. “Kao i u motorsportu, tako i u našim industrijama poput mode, urarstva i vinarstva, svaki detalj je ključan na putu do uspjeha. Ova stalna potraga za pomicanjem granica inspirira našu viziju, i upravo je to značenje koje želimo unijeti u ovo veliko i jedinstveno partnerstvo s Formulom 1.”

© Copyright 2005. - 2024. Radio M Media Group.
Sva prava zadržana.
Dizajn i programiranje: Lampa.ba