brendovi
Interbrand izvještaj
Objavljena lista najvrijednijih svjetskih brendova za 2025: Evo ko je na vrhu
Lista se zasniva na Interbrandovoj analizi finansijskih performansi brenda, njegovom uticaju na odluke potrošača prilikom kupovine i ukupnoj konkurentskoj snazi na tržištu.
Ukupna vrijednost ovogodišnjih najboljih globalnih brendova dostig...
Prijavljen pad prihoda
Globalni bojkoti pogodili brendove povezane s Izraelom
Od lanaca kafića do giganata robe široke potrošnje, korporacije koje su nekada smatrane nedodirljivima sada se bore s padom prodaje i štetom po ugled. Pristalice pokret bojkot vide kao otpor građana i moralni protest protiv kompanija koje s...
Konkurencija između brendova
Brendovi sa stavom: Kako društvena odgovornost gradi povjerenje potrošača
Potrošači danas ne biraju proizvode isključivo prema cijeni ili kvalitetu, sve veću ulogu igra percepcija društvene odgovornosti kompanije. Brendovi koji jasno demonstriraju vrijednosti i preuzimaju aktivnu ulogu u rješavanju društvenih, ek...
Svjetski brendovi
Tehnološki giganti kakve ne poznajemo: Yamaha osim motora pravi i klavire, a Volkswagen - kobasice
Neki od najvećih svjetskih brendova tiho grade carstva koja obuhvataju potpuno različite industrije. Južnokorejski gigant Samsung možda je najbolji primjer.
Jedan dio Samsunga godišnje isporuči više od 200 miliona pametnih telefona, a drug...
Digitalna realnost
BarbaSolution donosi revoluciju komunikacije u BiH
BarbaSolution spaja kreativnost, strategiju i najnoviju tehnologiju, a njihov fokus je na povezivanju kompanija s klijentima putem inovativnih digitalnih alata.
Partnerstvo s Viberom
Posebno se ističe partnerstvo s Viberom, jednim od najp...
Zauzimanje jasnog stava
Brand activism: Kako brendovi komuniciraju društvenu odgovornost
Sve veći broj kompanija prepoznaje značaj društvene odgovornosti i aktivnog uključivanja u rješavanje društvenih i ekoloških problema, koncept poznat kao brand activism.
Brand activism podrazumijeva da kompanije zauzimaju jasan stav o važn...
Izbjegnite ih
Pet grešaka koje lokalni brendovi prave na društvenim mrežama
Upravo zato, način na koji se predstavite na mrežama direktno utječe na to kako vas publika percipira, da li stiče povjerenje i na kraju da li kupuje od vas. Ipak, veliki broj lokalnih brendova i dalje pravi niz ponavljajućih grešaka koje i...
Vrijeme hiperprodukcije
Zašto se ljudi vezuju za brendove, a ne proizvode?
Upravo zato, sve je manje kupaca koji se vraćaju istom proizvodu zato što je dobar, a sve više onih koji se vraćaju zato što vjeruju brendu.
Brend komunicira vrijednosti, ne samo funkcionalnost
Kupci ne povezuju brend samo sa proizvodom,...
Ključni savjeti
Kako mali brendovi mogu konkurisati velikima uz pametan marketing
Ipak, stvarnost je da pametan, strateški osmišljen marketing može omogućiti malim brendovima ne samo da se pozicioniraju – već i da postanu ozbiljna konkurencija mnogo većim igračima.
1. Jasno definisana niša i autentičnost
Veliki brendov...
Kompleksno i intrigantno
Ko pravi brendove koje svakodnevno nosimo
Bilo da je riječ o odjeći, obući, kozmetici ili prehrambenim proizvodima, vjerujemo da iza svakog brenda stoji kompanija s imenom i licem koje poznajemo. Međutim, stvarnost je daleko kompleksnija i intrigantnija. Veliki dio proizvoda koje s...
Izazovno vrijeme
Kako mala preduzeća mogu konkurisati velikim brendovima?
Iako mali preduzetnici ne mogu računati na iste financijske kapacitete kao veliki brendovi, postoje strategije koje im omogućavaju da iskoriste svoje prednosti i efikasno konkurišu na tržištu. Prvo i najvažnije, mala preduzeća mogu se fokus...
luksuzni brendovi
LVMH potpisao desetogodišnji ugovor s Formulom 1
Partnerstvo će uključivati sudjelovanje LVMH-ovih prestižnih brendova u segmentima gostoprimstva, promocijskih aktivnosti i limitiranih izdanja. Time će se dodatno ojačati njihova prisutnost unutar Formule 1 takmičenja.
Odnosi između Formu...
prijetnja ostalim brendovima
Shein i Temu agresivnim modelom oglašavanja prodiru na evropsko tržište
U online svijetu se kupuje sve. Na prvom je mjestu odjeća s 44 postotnim udjelom u EU. Prema Eurostatu, kupci najviše vole domaće brendove i to čak 53 posto, potom iz neke druge EU zemlje (21 posto), 13 posto od prodavača iz ostatka svijeta...
istraživanje
100 najvećih B2B kompanija ima bilion dolara neiskorištene vrijednosti u vlastitim brendovima
B2B kompanije “zaostaju” za svojim B2C kolegama u smislu doprinosa brenda poslovnoj vrijednosti, otkriva nova studija.
Uprkos tome što 100 najboljih B2B brendova na globalnoj razini ima ukupnu vrijednost brenda od oko 2 biliona dolara, ist...
konkurencija
Marketinški ratovi velikih brendova
Ako ste, na primjer, Coca-Cola ili Pepsi, onda imate šire polje za djelovanje nego kad ste mali poduzetnik. To, srećom, ne znači da od „velikih” ne možemo učiti.
Decenijama unatrag veliki brandovi (Avis, Pepsi, Audi) prozivaju svoju konkur...
moguća zloupotreba
Veliki brendovi ne žele umjetnu inteligenciju prilikom oglašavanja
Strahujući kako bi tehnologija generativne umjetne inteligencije mogla ukaljati konačni proizvod s kreativnim otiskom nekog drugog brenda. Također izražavaju zabrinutost zbog moguće (zlo)upotrebe vlastitog intelektualnog vlasništva u obuci...
Izdvojene su najbolje
Dan šale: Neke od starih i novih fora raznih brendova
Mnogi poznati brendovi za prvi april troše puno love za promovisanje lažnih proizvoda ili usluga. Prisjetili smo se nekih koje su privukle pažnju kroz godine, ali i provjerili što se nudilo ove godine.
Godine 2019. Tinder je objavio da će...