brendovi
luksuzni brendovi
LVMH potpisao desetogodišnji ugovor s Formulom 1
Partnerstvo će uključivati sudjelovanje LVMH-ovih prestižnih brendova u segmentima gostoprimstva, promocijskih aktivnosti i limitiranih izdanja. Time će se dodatno ojačati njihova prisutnost unutar Formule 1 takmičenja.
Odnosi između Formu...
prijetnja ostalim brendovima
Shein i Temu agresivnim modelom oglašavanja prodiru na evropsko tržište
U online svijetu se kupuje sve. Na prvom je mjestu odjeća s 44 postotnim udjelom u EU. Prema Eurostatu, kupci najviše vole domaće brendove i to čak 53 posto, potom iz neke druge EU zemlje (21 posto), 13 posto od prodavača iz ostatka svijeta...
istraživanje
100 najvećih B2B kompanija ima bilion dolara neiskorištene vrijednosti u vlastitim brendovima
B2B kompanije “zaostaju” za svojim B2C kolegama u smislu doprinosa brenda poslovnoj vrijednosti, otkriva nova studija.
Uprkos tome što 100 najboljih B2B brendova na globalnoj razini ima ukupnu vrijednost brenda od oko 2 biliona dolara, ist...
konkurencija
Marketinški ratovi velikih brendova
Ako ste, na primjer, Coca-Cola ili Pepsi, onda imate šire polje za djelovanje nego kad ste mali poduzetnik. To, srećom, ne znači da od „velikih” ne možemo učiti.
Decenijama unatrag veliki brandovi (Avis, Pepsi, Audi) prozivaju svoju konkur...
moguća zloupotreba
Veliki brendovi ne žele umjetnu inteligenciju prilikom oglašavanja
Strahujući kako bi tehnologija generativne umjetne inteligencije mogla ukaljati konačni proizvod s kreativnim otiskom nekog drugog brenda. Također izražavaju zabrinutost zbog moguće (zlo)upotrebe vlastitog intelektualnog vlasništva u obuci...
Izdvojene su najbolje
Dan šale: Neke od starih i novih fora raznih brendova
Mnogi poznati brendovi za prvi april troše puno love za promovisanje lažnih proizvoda ili usluga. Prisjetili smo se nekih koje su privukle pažnju kroz godine, ali i provjerili što se nudilo ove godine.
Godine 2019. Tinder je objavio da će...