Potrošači su također počeli očekivati neki oblik prilagođenog marketinga. Zapravo, nedavna studija pokazala je da će 72% kupaca sudjelovati samo s personaliziranim porukama. Ovo je veliki imperativ da se klonimo općenitijih marketinških metoda.
Ipak, personalizirani marketing za business-to-business (B2B) može se činiti prilično lukavim. Znati u kojoj je mjeri personalizacija relevantna i kako je primijeniti može biti stalno iskustvo učenja. B2B industrija također ima određene nijanse koje drugi sektori možda nemaju.
Personalizacija se često povezuje s marketingom između poduzeća i potrošača (B2C). Međutim, B2B klijenti također cijene prilagođeniji pristup. Ako bolje razmislite, poslovni čelnici i njihovi predstavnici obično ne vide svoje marke kao bezlične firme. Njihov uspjeh, njihove vrijednosti i njihova jedinstvenost istinski su im važni.
To ne znači da morate nužno imati isti pristup personalizaciji kao i s B2C kampanjama. Vaše poruke moraju biti relevantne za vaše poslovne ciljeve.