Iz brenda ipak tvrde da je bila namijenjena "isticanju svestranosti odjevnih predmeta". Reklamne fotografije prikazuju manekenku u Zarinoj odjeći, okruženu kipovima zamotanima u bijelu tkaninu i najlon. Takav prikaz kipova ljude je podsjetio na potresne fotografije tijela poginulih u Gazi, zamotanih u bijelu tkaninu, te su Zaru optužili za "iskorištavanje genocida u marketinške svrhe". Mnogi su pozvali na bojkot Zare.
Ipak, nije Zara jedina koja je u zadnjih nekoliko godina razbjesnila javnost kontroverznim i neprimjerenim kampanjama.
Balenciaga
Prošlogodišnja kampanja modne kuće Balenciaga šokirala je javnost jer je nekoliko reklamnih fotografija prikazivalo djecu u neprimjerenom kontekstu.
Na jednoj se fotografiji nalaze djeca koja nose plišane torbe s medvjedićima vezanima remenjem u sado-mazo stilu, a druga je reklama prikazivala dokumente američkog Vrhovnog suda koji se odnose na slučaj dječje pornografije. Nakon što su spomenute fotografije izazvale zgražanje, osudu i snažne reakcije, iz modne kuće stiglo izvinjenje, kao i povlačenje sporne kampanje.
Gucci
Godine 2019. i Gucci je šokirao javnost svojom kampanjom. U kampanji su se pojavile Dani Miller, pjevačica punk benda Surfbort, te manekenka Mae Lapres. Naime, promovisali su tada novu liniju karmina, koja se sastojala od čak 58 nijansi, a na svakoj fotografiji kampanje, osim karmina na usnama, vidjeli su se i zubi modela.
Čim su se pojavile prve fotografije kampanje na Instagramu, krenula je rasprava. Dok su jedni bili oduševljeni i podržavali Guccijevo uvažavanje različitosti, drugi su smatrali da je kampanja pretjerana.
"Ovo definitivno neće nikoga motivisati da kupi", "Radije bih onda potrošila taj novac na zubara", "Ne sviđa mi se ovo", "Može li mi neko objasniti što je ovo?", "Promovirate lošu higijenu i loše zdravstvene navike, ovakvi zubi nisu samo estetski problem već i medicinski", "Sorry, Gucci, ali uništili ste ime", "Prepala sam se", pisali su ljudi.