Prošle subote, francuska ministrica sporta Amélie Oudéa-Castéra okupala se u Seini kako bi dokazala da je sigurna za kupanje, dok je prošle sedmice gradonačelnica Anne Hidalgo sama uskočila u rijeku kako bi umirila kritičare.
I dok mnogi i dalje nisu uvjereni da je rijeka dovoljno čista za plivanje, jedan kozmetički brend iskoristio je ovu priliku za promociju svog proizvoda i mnoge oduševio.
Na TikToku, Caudalie je objavio video u kojem se može vidjeti ogromna bočica njihovog popularnog Vinoperfect seruma na brodu kako plovi Seinom. Potom jedna kapljica seruma pada u rijeku i magično je očisti – voda od smeđe postane plava.
@caudalie The serum that does it all: the Seine is free of dark spots ✨ Would you swim in a Vinoperfect river? #Caudalie #Vinoperfect ♬ original sound - forgottensongschart
"Dajte povišicu odgovornoj osobi", "Runda aplauza za marketing tim", "Čistite Seinu koliko vidim", "Ovo je odličan marketing", "Dakle, ovo je marketing", "Ovo je nevjerovatan marketing", "Tako pametna reklama", "Genijalna reklama", "Ovo je najbolja reklama koju sam vidjela", "Legendarno", samo su neki od komentara ispod videa koji je u par dana prikupio 6 miliona pregleda.
Ovaj serum je jedan od najprodavanijih proizvoda marke
Inače, Caudalie Vinoperfect Radiance Serum iznimno je popularan proizvod marke, koji se prema tvrdnjama proizvođača proda svake dvije minute u svijetu. Dio je Vinoperfect kolekcije koja je posebno dizajnirana za rješavanje problema povezanih s hiperpigmentacijom, neujednačenim tenom i tamnim mrljama, prenosi Index hr.
Glavni cilj Vinoperfect Radiance seruma je poboljšati sjaj kože i ukloniti tamne mrlje, hiperpigmentaciju i neujednačen ten. Serum je poznat po prisutnosti Viniferina, koji je derivat soka iz vinove loze. Viniferin je prirodni spoj za koji se vjeruje da učinkovito posvjetljuje kožu i smanjuje pojavu tamnih mrlja.
Na TikToku je ovaj proizvod već neko vrijeme vrlo popularan, a brojni korisnici izvještavaju o poboljšanjima u općem sjaju i svjetlini kože.