Ono što je unutra izuzetno je važno, ali ponekad nije presudno, jer pakiranje, naročito ako je smješteno u masi drugih proizvoda omiljene drogerije ili parfumerije, itekako ima svoju snagu. Ljepota je danas važna, no dizajn ne samo da nam govori o cijeni, već prema izgledu neke tubice ili teglice možemo zaključiti radi li se o, na primjer, organskoj formuli, kremi za prištiće za teen generaciju, ružu slavne pjevačice ili luksuznom serumu za seniorke.
- Za mnoge brendove, pakiranje znači brendiranje. Ujedno, to je posljednja i najbolja šansa da brendovi utječu na nas, u trenucima dok biramo proizvode u dućanima. Nismo imuni ni na takozvane 'shelfies', proizvode koji su lijepi za fotkanje. Iako nam se to čini trivijalno, pakiranje nas može zavesti ili navesti na krivi put, da pomislimo da se unutra krije čudesna krema – istaknula je Marty Neumeier u knjizi "The Brand Gap".
Ništa u ovo digitalno doba nije prepušteno slučaju, pa je tako i s pakiranjima. Neki brendovi nas privlače jer se slažu s našim principima i načinom života ili s onime što bismo htjeli biti. Zato, na primjer, kupujemo kozmetiku slavnih.
Osim izgleda, naša naklonost formuli ovisi i o načinu korištenja jer biramo između teglice, tubice, pipete i pumpice. Pipeta u posljednje vrijeme dobiva na slavi, podsjeća nas na laboratorije pa smo automatski uvjereni da se unutra krije neka efikasnija formula. Sa druge strane, sterilne tubice s pumpicom uglavnom su namijenjene čuvanju krema za osjetljivu kožu koja pati od dermatitisa, prenosi 24.sata.hr.
Sve više brendova obraća pažnju i na to kako će izgledati njihova online dostava. I dok smo u drogerijama i parfumerijama okruženi šarenilom koje se bori za našu pažnju, dostava na vrata mora biti poseban doživljaj.
Ona brendu daje šansu da se predstavi na poseban način, na primjer da proizvod ukrasi mašnama, trakicama, posebnom kutijom i nekim autentičnim detaljem. Zato neki brendovi, kojima je styling proizvoda bitan i kod dostave, odlično prolaze kod novijih generacija koje sve više kupuju online.