20+ godina
sa vama
privlačenje imućnih kupaca

Kako kriptovalute mijenjaju strategije luksuznih brendova

Autor: Biznis.ba
Foto: X
Tržište kriptovaluta proširilo se i na luksuzne brendove, koji sve više prihvataju plaćanja u kriptovalutama poput bitcoina i ethereuma.

Luksuzni trgovci na malo sve više prihvataju plaćanja kriptovalutama kako bi privukli imućne kupce upućene u tehnologiju i iskoristili historijski porast vrijednosti bitcoina. Ovaj trend označava značajan pomak jer robne marke istražuju inovativne metode plaćanja kako bi ostale konkurentne i privukle mlađu, imućnu klijentelu.

Francuska luksuzna robna kuća Printemps nedavno je sarađivala sa kriptoburzom Binance i fintech kompanijom Lyzi kako bi prihvatila uplate u bitkoin-u i ethereumu, postavši prva robna kuća u Evropi koja je to učinila. Bilo je dosta poziva i to je izazvalo interes, rekao je David Princay, predsjednik podružnice Binance France. Potvrdio je razgovore sa drugim luksuznim markama koji su u toku, prenosi Reuters.

S.T. Dupont planira isto tako uvesti kripto plaćanja na dvije lokacije u Parizu prije praznične sezone. Slično tome, kompanija Virgin Voyages počela je prihvatati bitkoin za vrhunsku godišnju propusnicu za krstarenje u vrijednosti od 120.000 dolara, javlja Bankar me. Ovi potezi odražavaju rastući interes među luksuznim kompanijama za iskorištavanje bogatstva koje pokreće kriptotržište.

Izazovi usvajanja kriptovaluta

Međutim, uprkos velikom zamahu, kriptovalute se suočavaju s izazovima poput visoke volatilnosti i regulatornog nadzora, što ograničava njihovu široku primjenu. Trgovci na malo često pretvaraju kripto plaćanja u fiat valute (pravi novac) kako bi smanjili rizike. Ekonomski analitičari primjećuju da su većini potrošača i dalje dovoljne tradicionalne opcije plaćanja poput PayPala. Ipak, vlasnici digitalne imovine sve više su privučeni luksuznim kupovinama kao načinom diverzifikacije svojih portfolija.

Ponuda plaćanja kriptovalutama može biti način da se kompanije brendiraju kao inovativne, a ne kao “stari zagušljivi brend”, kaže Andrew O’Neill, vodeći analitičar digitalne imovine u američkoj kompaniji za kreditni rejting S&P Global Ratings.

Izrada kripto nadahnutih proizvoda

Luksuzni brendovi takođe koriste kripto trendove za stvaranje jedinstvenih proizvoda. Balenciaga je nedavno lansirala kožni držač kartica dizajniran za Ledgerov “Stax” kripto novčanik, po cijeni od 350 eura. To odražava sve veći interes za integraciju funkcionalnosti kriptovaluta u luksuzne modne artikle.

Gucci je prednjačio među luksuznim brendovima, nudeći opcije kripto plaćanja za većinu proizvoda u Sjedinjenim Državama od 2022. godine. Njihova matična kompanija Kering usvaja pristup tehnologije “testiraj i uči”, naglašavajući inovacije kako bi privukla mlađe i azijske bogate potrošače. Francuski luksuzni trgovački lanac Printemps planira proširiti svoju kripto ponudu na novu prodavnicu u Njujorku 2025. godine, signalizirajući dalji interes za potencijal kriptovaluta da preoblikuju luksuznu maloprodaju.

Sve veća prisutnost kriptovaluta u luksuzu naglašava njihovu rastuću ulogu u savremenoj trgovini, spajajući vrhunsku tehnologiju s vrhunskim strategijama brendiranja.

© Copyright 2005. - 2024. Radio M Media Group.
Sva prava zadržana.
Dizajn i programiranje: Lampa.ba