luksuzni brendovi
Ukradeni podaci
Lojalni kupci luksuznih brendova na udaru: Hakovani podaci miliona kupaca
BBC otkriva da su ukradeni lični podaci miliona kupaca Guccija, Balenciage i Alexandera McQueena. Hakerska skupina “Shiny Hunters” tvrdi da ima podatke povezane sa 7,4 miliona e-mail adresa, dok Kering uvjerava da financijske informacije ni...
Izazovan period
Luksuzna industrija pred izazovima: Pad prodaje, ali i znakovi otpornosti
U 2024. godini prodaja je pala na 364 milijarde eura (419 milijardi dolara), a procjenjuje se da će ove godine zabilježiti dodatni pad od 2 do 5 posto, izvještava Associated Press.
„U ovako izazovnom periodu – s tri rata, usporenim gospoda...
novi pristup
Luksuzni brendovi pokušavaju privući srednju klasu robom nižih cijena
Tržište luksuza doživljava globalno usporavanje, pri čemu je potrošnja usporila ili opala nekoliko mjeseci uzastopno. Kako bi srednju klasu, aspirativnog kupca vratili u krilo, brendovi stavljaju u fokus svoju pristupačniju ponudu – šalove,...
privlačenje imućnih kupaca
Kako kriptovalute mijenjaju strategije luksuznih brendova
Luksuzni trgovci na malo sve više prihvataju plaćanja kriptovalutama kako bi privukli imućne kupce upućene u tehnologiju i iskoristili historijski porast vrijednosti bitcoina. Ovaj trend označava značajan pomak jer robne marke istražuju ino...
chanel, Louis Vuitton
Luksuzne modne kuće podigle cijene, a kupaca nikad manje
Naime, luksuzne modne kuće od 2019. godine povisile su cijene svojih proizvoda u prosjeku za 33 posto, što je činilo polovinu organskog rasta prodaje u industriji luksuzne robe. Chanel, drugi najveći luksuzni brend nakon Louis Vuittona, izv...
industrija u izazovima
Šta stoji iza pada vrijednosti luksuznih brendova?
Indeks Euro Stoxx Luxury 10 pao je čak 1,9 posto, najviše za otprilike mjesec dana, nakon što je Chanel Ltd. objavio finansijske rezultate za 2023. godinu. Dok je poznata modna, kozmetička i juvelirska kuća zabilježila dvocifreni rast proda...