luksuzni brendovi
novi pristup
Luksuzni brendovi pokušavaju privući srednju klasu robom nižih cijena
Tržište luksuza doživljava globalno usporavanje, pri čemu je potrošnja usporila ili opala nekoliko mjeseci uzastopno. Kako bi srednju klasu, aspirativnog kupca vratili u krilo, brendovi stavljaju u fokus svoju pristupačniju ponudu – šalove,...
privlačenje imućnih kupaca
Kako kriptovalute mijenjaju strategije luksuznih brendova
Luksuzni trgovci na malo sve više prihvataju plaćanja kriptovalutama kako bi privukli imućne kupce upućene u tehnologiju i iskoristili historijski porast vrijednosti bitcoina. Ovaj trend označava značajan pomak jer robne marke istražuju ino...
chanel, Louis Vuitton
Luksuzne modne kuće podigle cijene, a kupaca nikad manje
Naime, luksuzne modne kuće od 2019. godine povisile su cijene svojih proizvoda u prosjeku za 33 posto, što je činilo polovinu organskog rasta prodaje u industriji luksuzne robe. Chanel, drugi najveći luksuzni brend nakon Louis Vuittona, izv...
industrija u izazovima
Šta stoji iza pada vrijednosti luksuznih brendova?
Indeks Euro Stoxx Luxury 10 pao je čak 1,9 posto, najviše za otprilike mjesec dana, nakon što je Chanel Ltd. objavio finansijske rezultate za 2023. godinu. Dok je poznata modna, kozmetička i juvelirska kuća zabilježila dvocifreni rast proda...