Firma je izvijestila o rastu prihoda od 10,2 posto na 5,31 milijardu dolara u drugom fiskalnom tromjesečju, što je malo iznad tržišnog konsenzusa.
Na osnovi segmenta, Digital Media je zabilježio rast prihoda od 11,3 posto na 3,91 milijardu dolara, nadmašivši konsenzusnu procjenu od 3,89 milijardi dolara, prenosi SEEbiz. Neto novi, ponavljajući prihod u segmentu dosegnuo je 487 miliona dolara, dok je tokom proteklih 12 mjeseci stalni prihod u ovom segmentu, koji uključuje alate poput Photoshopa i Illustratora, dostigao 16,3 milijarde dolara.
Poslovni segment Digital Experience, koji uključuje marketinški i analitički softver, ostvario je prihod od 1,33 milijarde dolara, što je povećanje od 8,6 posto. Segment pretplate izgubio je 1,20 milijardi dolara prihoda, što je porast od 13 posto.
Prilagođena zarada po dionici (EPS) iznosila je 4,48 USD za tromjesečje, nadmašivši konsenzusnu procjenu od 4,39 USD.
Adobe je povisio svoju godišnju prognozu -- sada očekuje prihod od 21,40 milijardi dolara na 24,50 milijardi dolara, što je porast u odnosu na prijašnju prognozu od 21,30 milijardi dolara na 21,50 milijardi dolara i konsenzusnu procjenu od 21,46 milijardi dolara.