Adobe
Marketinška platforma
Akvizicija vrijedna 1,9 milijardi dolara: Adobe i Semrush spajaju SEO, GEO i AI
U saopštenju objavljenom u srijedu, Adobe je naveo da će ovaj potez ojačati sposobnost obje kompanije da marketarima pruže jasniji i sveobuhvatniji uvid u to kako se njihovi brendovi pojavljuju i performiraju na internetu.
Ova akvizicija...
Postignut dogovor
Adobe kupuje Semrush za 1,9 milijardi dolara
Dionice Semrusha porasle su za više od 74%, dok je Adobe pao za oko 2%.
Firma za softver za dizajn izjavila je da će platiti 12 dolara po dionici za Semrush u transakciji u gotovini. Očekuje se da će se posao zaključiti tokom prve polovice...
Startup za AI
Adobe preuzima udjel u Synthesiji
Synthesia je za "CNBC" rekla da je Adobeov ogranak rizičnog kapitala ubrizgao neobjavljenu količinu sredstava u startap kao dio "strateškog" partnerstva, ne navodeći dalje finansijske i komercijalne uslove.
Startap, koji kaže da opslužuje...
proizvođač photoshopa
Adobe ima problema s monetizacijom svojih AI investicija
Dionice firme sa sjedištem u San Joseu u Kaliforniji pale su gotovo 9% u produženom trgovanju.
Firma predviđa godišnji prihod za 2025. između 23,30 milijardi USD i 23,55 milijardi USD, u usporedbi s procjenama od 23,78 milijardi USD, prema...
adobe
Američkoj softverskoj firmi dionice skočile za 15%
Firma je izvijestila o rastu prihoda od 10,2 posto na 5,31 milijardu dolara u drugom fiskalnom tromjesečju, što je malo iznad tržišnog konsenzusa.
Na osnovi segmenta, Digital Media je zabilježio rast prihoda od 11,3 posto na 3,91 milijardu...
Al generisanje i dorada
Adobe razvio novi alat za muziku
Nizu kompanija koje se "igraju" generativnom vještačkom inteligencijom i stvaraju nove alate, još odavno se priključio Adobe stvorivši Firefly, sistem koji tekst pretvara u slike, ali ih može mijenjati, dorađivati ili generativno nadopunjav...