Nagrađivani kreativni direktor Mihnea Gheorghiu rekao je na predavanju koje je održao danas na 9. Branding konferenciji u Sarajevu da je za njega preuzimanje rizika u oglašavanju posebno važno, jer sigurnost ne daje rezultate u današnjem svijetu koji se bori za pažnju.
Istakao je kako je uvjeren da je danas najbolje vrijeme za živjeti, jer je sve moguće i čime god se želimo baviti postoje načini da se stupi u kontakt s pravim ljudima za to.
- Ono što privlači najviše pažnje danas je panika, pa mnogi mediji žrtvuju istinu za pažnju, zatim skandali, zabava i oglašavanje. Zbog toga ja nastojim da zabavu što više približim oglašavanju jer sam svjestan da ničim što uradim neću riješiti nečiji životni problem, ali im mogu pružiti kratak predah od problema - istakao je Gheorghiu.
Naveo je da ljudi zaista ne vjeruju brendovima, zbog čega je posebno bitno znati zanat u oglašavanju kako bi se dobila pažnja javnosti koja je krajnji cilj oglašavanja.
Gheorghiu je dodao da je saradnja druga najvažnija stvar jer je velike stvari nemoguće uraditi samostalno, a potom dobra priča koja će zaokupiti pažnju javnosti bez obzira u kojem je formatu.
Naredna stvar koju je istakao je hrabrost da se upustimo u realizaciju svojih ideja, iako smatra da je strah neopravdan jer se kampanje koje loše prođu brzo zaborave.
- Također, posebno je važna dosljednost, čak i kada pogriješite trebate biti dosljedni dok ne pronađete pravi način - naglasio je Gheorghiu.
Gheorghiu se marketingom počeo baviti sa 19 godina. Radio je u najvećim agencijama poput Leo Burnett Toronto, Dentsu New York, 360i, Young & Rubicam i mnogim drugim, te sa brendovima poput Mattel, P&G, Bacardi, Land Rover, Virgin Atlantic, MTV i Oreo.
Biznis.ba / FENA