oglasavanje
američki sud
Presuda: Google nezakonito držao monopol u tražilicama i oglašavanju
Vlada je u značajnom slučaju pokrenula 2020. godine tvrdila da je Google zadržao svoj udio na općem tržištu pretraživanja stvarajući jake prepreke ulasku i povratnu spregu koja je održala njegovu dominaciju. Sud je utvrdio da je Google prek...
uprkos ekonomskim izazovima
Globalni prihodi od oglašavanja će u 2026. godini dostići bilion dolara
Istraživanje, koje obuhvaća 13 sektora u 53 zemlje i teritorija, predviđa da će globalni prihodi sektora zabave i medija do 2028. godine dosegnuti 3,4 bilijuna dolara, s ukupnom godišnjom stopom rasta (CAGR) od 3,9 posto. Naime, očekuje se...
moguća zloupotreba
Veliki brendovi ne žele umjetnu inteligenciju prilikom oglašavanja
Strahujući kako bi tehnologija generativne umjetne inteligencije mogla ukaljati konačni proizvod s kreativnim otiskom nekog drugog brenda. Također izražavaju zabrinutost zbog moguće (zlo)upotrebe vlastitog intelektualnog vlasništva u obuci...
u pitanju basnoslovna cifra
Globalno tržište oglašavanja raste brže od očekivanja
Revizija stavlja globalnu oglasnu industriju na pravi put da premaši 1 bilion dolara prihoda 2025. godine, godinu dana ranije od očekivanog, povećanjem od 6,8% sljedeće godine na 1,1 bilion dolara, stoji u prognozi.
GroupM, jedinica oglaši...
Global Ad Spend Forecasts
Ulaganje u oglašavanje će se u narednoj godini povećati za 4,6 odsto
To predstavlja rast od 4,6% u odnosu na prethodnu godinu za oglašivačku industriju – puno brže od tempa zabilježenog 2023. (+2,7% u odnosu na 2022.). Međutim, inflacija cijena medija i dalje ima značajan utjecaj na rast, pri čemu se za glob...
Veliki utjecaj
Gdje je TV oglašavanje u odnosu na socijalne mreže!?
To dolazi jer je TV pala sa trećeg na listi preferiranih medijskih kanala za trgovce u 2022. godini na 12., prema izvještaju Media Reactions 2023.
Govoreći na događaju Future of TV Advertising 2023, ekspert Peter Field, koautor proslavljen...
BiH
Gheorghiu: U oglašavanju posebno važno preuzimanje rizika
Nagrađivani kreativni direktor Mihnea Gheorghiu rekao je na predavanju koje je održao danas na 9. Branding konferenciji u Sarajevu da je za njega preuzimanje rizika u oglašavanju posebno važno, jer sigurnost ne daje rezultate u današnjem sv...