oglasavanje
Oglasna mašina
Amazonov prihod od oglašavanja porastao na 17,7 mlrd. dolara zahvaljujući AI alatima
Ovaj rezultat nadmašio je očekivanja analitičara i potvrđuje sve veću snagu Amazona na tržištu digitalnog oglašavanja, sektoru koji i dalje bilježi dobre rezultate uprkos širim ekonomskim neizvjesnostima izazvanim trenutnim carinskim pritis...
Dublja integracija podataka
Amazon širi svoj oglašivački domet
Već kao vodeća sila u oblasti maloprodajnih medija i jedno od najposjećenijih odredišta za pretraživanje, Amazon pravi još jedan veliki korak ka širenju dosega i sofisticiranosti svoje oglašivačke platforme.
Ranije ove godine, kompanija je...
Zbog pretile djece
Britanci uveli zabranu oglašavanja nezdrave hrane
Londonska vlada se nada da će to rezultirati milijardama dugoročnih ušteda u zdravstvenom sektoru.
Čips, pomfrit, čokolada i gazirana pića
Od danas će se reklame za nezdravu hranu u Velikoj Britaniji prikazivati na televiziji tek nakon 21...
Mark Read
Umjetna inteligencija uveliko remeti oglašivački posao
“Mislim da ovaj poremećaj uzrokovan umjetnom inteligencijom… Uznemiruje investitore u svakoj industriji i potpuno remeti naše poslovanje”, rekao je Mark Read, izvršni direktor na odlasku britanske oglašivačke grupe WPP.
Tržište oglašavanja...
Najnoviji izvještaj
Globalni budžeti i potrošnja za oglašavanje se smanjuju
Izdvojivši i sve značajniju ulogu alata umjetne inteligencije i uzmak ′profesionalaca′ u kreiranju oglasa.
Globalni prihodi od oglašavanja porast će ove godine za šest posto, na 1,08 biliona dolara, izračunali su u WPP Mediji.
Do sada bil...
Korak dalje
Meta: Umjetna inteligencija preuzima i oglašavanje
Prepustila je kontrolu sadržaja algoritmima, a upravljanje platformom AI, sada najavljuje i potpunu automatizaciju oglašavanja. Do 2026. godine AI će samostalno kreirati oglase – od slike do teksta, bez ikakve ljudske intervencije.
Mark Zu...
Potencijalna rješenja
Kako korisnici mogu dobiti veću kontrolu nad oglašavanjem i prikupljanjem podataka
Lideri digitalnog marketinga istražuju potencijalna rješenja koja bi potrošačima mogla dati veću kontrolu nad oglašavanjem i podacima.
Prosječan korisnik dnevno provede otprilike 2,5 sata skrolujući po društvenim mrežama. Svakim prelaskom...
američki sud
Presuda: Google nezakonito držao monopol u tražilicama i oglašavanju
Vlada je u značajnom slučaju pokrenula 2020. godine tvrdila da je Google zadržao svoj udio na općem tržištu pretraživanja stvarajući jake prepreke ulasku i povratnu spregu koja je održala njegovu dominaciju. Sud je utvrdio da je Google prek...
uprkos ekonomskim izazovima
Globalni prihodi od oglašavanja će u 2026. godini dostići bilion dolara
Istraživanje, koje obuhvaća 13 sektora u 53 zemlje i teritorija, predviđa da će globalni prihodi sektora zabave i medija do 2028. godine dosegnuti 3,4 bilijuna dolara, s ukupnom godišnjom stopom rasta (CAGR) od 3,9 posto. Naime, očekuje se...
moguća zloupotreba
Veliki brendovi ne žele umjetnu inteligenciju prilikom oglašavanja
Strahujući kako bi tehnologija generativne umjetne inteligencije mogla ukaljati konačni proizvod s kreativnim otiskom nekog drugog brenda. Također izražavaju zabrinutost zbog moguće (zlo)upotrebe vlastitog intelektualnog vlasništva u obuci...
u pitanju basnoslovna cifra
Globalno tržište oglašavanja raste brže od očekivanja
Revizija stavlja globalnu oglasnu industriju na pravi put da premaši 1 bilion dolara prihoda 2025. godine, godinu dana ranije od očekivanog, povećanjem od 6,8% sljedeće godine na 1,1 bilion dolara, stoji u prognozi.
GroupM, jedinica oglaši...
Global Ad Spend Forecasts
Ulaganje u oglašavanje će se u narednoj godini povećati za 4,6 odsto
To predstavlja rast od 4,6% u odnosu na prethodnu godinu za oglašivačku industriju – puno brže od tempa zabilježenog 2023. (+2,7% u odnosu na 2022.). Međutim, inflacija cijena medija i dalje ima značajan utjecaj na rast, pri čemu se za glob...
Veliki utjecaj
Gdje je TV oglašavanje u odnosu na socijalne mreže!?
To dolazi jer je TV pala sa trećeg na listi preferiranih medijskih kanala za trgovce u 2022. godini na 12., prema izvještaju Media Reactions 2023.
Govoreći na događaju Future of TV Advertising 2023, ekspert Peter Field, koautor proslavljen...
BiH
Gheorghiu: U oglašavanju posebno važno preuzimanje rizika
Nagrađivani kreativni direktor Mihnea Gheorghiu rekao je na predavanju koje je održao danas na 9. Branding konferenciji u Sarajevu da je za njega preuzimanje rizika u oglašavanju posebno važno, jer sigurnost ne daje rezultate u današnjem sv...