To predstavlja impresivno povećanje od 37 posto u odnosu na nivoe prije pandemije od 583 milijarde eura, prema podacima Ujedinjenih nacija o turizmu koje citira publikacija.
"Za sada vidimo da destinacije južne Evrope i Mediterana ostaju konstantno popularne među putnicima u Evropi", rekao je izvršni direktor Evropske komisije za putovanja.
Turisti cijene toplije vrijeme u ovim krajevima. Grčka je, na primjer, i dalje veoma posjećena destinacija. Također, regioni poput Hrvatske i Malte zabilježili su porast stranih turista, sa povećanjem broja od 7,6 posto, odnosno 37 posto u odnosu na 2019. godinu.
Albanija je doživjela ogroman skok udjela turista, dostigavši 86 posto u poređenju sa 2019. Sveukupno, 72 posto turističke potrošnje je bilo u zapadnoj Evropi, navodi se u izvještaju, a većina ovih turista su bili Amerikanci, prenosi B92.
Drugi planiraju putovanja na osnovu povoljnog kursa. Međunarodni dolasci turista povećani su za 22 posto u Turskoj i 29 posto u Bugarskoj u odnosu na 2019. godinu, a u Srbiji su ovi dolasci skočili za 40 posto u odnosu na period prije pandemije.
I dok je skoro 800 milijardi dolara dodatih evropskoj ekonomiji svakako prilično pozitivna stvar, neke zemlje nisu toliko uzbuđene zbog hiperturizma u svom regionu. Neka mjesta su uvela antiturističke politike, kao što su zabrana novih hotela i naknada za jednodnevne izlete, a lokalno stanovništvo je počelo da protestuje protiv prekomjernog turizma.
Međutim, čini se da ovo još uvijek nije odvratilo putnike koji idu u Evropu na odmor.