20+ godina
sa vama
ipak nije održivo

Raspoloženje njemačkih potrošača bolje od očekivanja

Autor: Biznis.ba
Foto: Arhiv
GfK Consumer Climate Indicator za Njemačku porastao je na -21,3 bodova prema januaru 2025., u odnosu na neznatno revidiranih -23,1 bodova u prethodnom razdoblju, što je najniža razina od maja.

Ova posljednja brojka premašila je tržišna predviđanja od -22,5 bodova, potaknuta oporavkom očekivanih prihoda (1,4 naspram -3,5 u decembru) i blagim povećanjem spremnosti za kupnju (-5,4 naspram -6,0). Osim toga, ekonomski izgledi su se stabilizirali na niskoj razini (0,3 naspram -3,6), otprilike odražavajući prošlogodišnje brojke usred slabih izgleda rasta za 2025.

U međuvremenu, sklonost štednji naglo je pala (5,9 naspram 11,9), prenosi SEEbiz.

"Na -21,3 boda, potrošačka klima ostaje vrlo niska", rekao je Rolf Bürkl, potrošački stručnjak u NIM-u.

Dodao je da se održivi oporavak raspoloženja potrošača još ne nazire zbog velike ekonomske neizvjesnosti, rastućih cijena hrane i energije te dugotrajne zabrinutosti oko sigurnosti posla.

© Copyright 2005. - 2024. Radio M Media Group.
Sva prava zadržana.
Dizajn i programiranje: Lampa.ba