potrosaci
vrijednost 100.000 KM
Uskoro registar "Ne zovi" u BiH: Spas za potrošače koji ne žele pozive trgovaca
U registar se upisuju fiksni i mobilni telefonski brojevi, a svi operatori fiksne i mobilne telefonije biće obavezni da to omoguće svojim krajnjim korisnicima. Navedeno je to u raspisanom javnom pozivu za izradu, nabavku licenci, instalacij...
ekonomska situacija
SAD: U oktobru pao indeks raspoloženja potrošača
Indeks očekivanja za sljedećih šest mjeseci pao je s septembarske vrijednosti od 74,4 u oktobru na 72,9 bodova, a indeks raspoloženja o aktualnoj ekonomskoj situaciji sa 63,3 na 62,7 bodova.
stvaranje novih prilika
CEFTA usvojila devet novih sporazuma za unapređenje trgovine, zapošljavanja i prava potrošača
Navode da samo nekoliko dana uoči obilježavanja 10. godišnjice Berlinskog procesa, CEFTA pravi odlučan korak ka ostvarivanju vizije Zajedničkog regionalnog tržišta. Utemeljeni na pravilima i najboljim praksama EU, ovi sporazumi će približit...
r2r
Stupila na snagu direktiva EU Right to Repair: Šta predstavlja za potrošače, a šta za kompanije?
Direktiva o pravu na popravku (Right to Repair, R2R) od koje se mnogo očekuje, jer će popravke proizvoda učiniti dostupnijim, transparentnijim i lakšim, uključuje širok spektar proizvoda, od tableta i pametnih telefona, do mašina za pranje...
na cijene rijetke žalbe
Komunalne i telekomunikacijske usluge najčešći razlog žalbi potrošača u BiH
Na ova tri sektora otpada cca. 90 posto žalbi u podjednakim omjerima, ocijenio je u razgovoru za Fenu ombudsman za zaštitu potrošača u BiH Saša Marić, dodavši da se preostalih 10 posto žalbi odnosi na turistički sektor (uglavnom avio karte...
jačanje kapaciteta
Vlada FBiH za podršku udruženjima potrošača izdvojila 60.000 KM
Sredstva su namijenjena udruženjima potrošača registriranim sa sjedištem u Federaciji BiH.
Od ukupnog iznosa, 25.000 KM raspodjeljuje se za podršku radu i jačanju kapaciteta ovih udruženja, s ciljem stvaranja i unapređenja uvjeta za njihov...
BiH
FBiH na dobrom putu da dobije moderan Zakon o zaštiti potrošača
Radna grupa sastavljena od predstavnika Federalnog ministarstva trgovine, predstavnika udruženja potrošača, poslodavaca iz ove oblasti, predstavnika inspekcijskih organa i ombudsmena za ljudska prava okončala je dvodnevno savjetovanje u Kon...
Statistika
U BiH rekordan broj žalbi potrošača, prednjače online kupovina i prevare
Institucija ombudsmana za zaštitu potrošača u BiH u protekloj 2023. godini zaprimila je nešto malo manje od 1 400 žalbi, što predstavlja najveći broj žalbi zaprimljenih od osnutka Institucije. U odnosu na godinu dana ranije, tj. 2022. godin...
BiH
U slučaju oštećenja, kupac ima pravo dobiti povrat novca, ostalo je dogovor
Svaki kupac se može žaliti na kupljeni proizvod ili uslugu, ali prema Zakonu o pravima potrošača Bosne i Hercegovine, to nije garancija da će dobiti i povrat novca.
U slučaju materijalnog nedostatka, kupac ima određene mehanizme da prodavač...
BiH
Potrošači moraju biti kvalitetno informisani o svojim pravima
Zamjenik ministra vanjske trgovine i ekonomskih odnosa BiH Mato Franjičević izjavio je da građani, odnosno potrošači moraju biti kvalitetno informisani o svojim pravima temeljem aktuelnog Zakona o zaštiti potrošača u BiH, kao i da je taj za...