potrosaci
na cijene rijetke žalbe
Komunalne i telekomunikacijske usluge najčešći razlog žalbi potrošača u BiH
Na ova tri sektora otpada cca. 90 posto žalbi u podjednakim omjerima, ocijenio je u razgovoru za Fenu ombudsman za zaštitu potrošača u BiH Saša Marić, dodavši da se preostalih 10 posto žalbi odnosi na turistički sektor (uglavnom avio karte...
jačanje kapaciteta
Vlada FBiH za podršku udruženjima potrošača izdvojila 60.000 KM
Sredstva su namijenjena udruženjima potrošača registriranim sa sjedištem u Federaciji BiH.
Od ukupnog iznosa, 25.000 KM raspodjeljuje se za podršku radu i jačanju kapaciteta ovih udruženja, s ciljem stvaranja i unapređenja uvjeta za njihov...
BiH
FBiH na dobrom putu da dobije moderan Zakon o zaštiti potrošača
Radna grupa sastavljena od predstavnika Federalnog ministarstva trgovine, predstavnika udruženja potrošača, poslodavaca iz ove oblasti, predstavnika inspekcijskih organa i ombudsmena za ljudska prava okončala je dvodnevno savjetovanje u Kon...
Statistika
U BiH rekordan broj žalbi potrošača, prednjače online kupovina i prevare
Institucija ombudsmana za zaštitu potrošača u BiH u protekloj 2023. godini zaprimila je nešto malo manje od 1 400 žalbi, što predstavlja najveći broj žalbi zaprimljenih od osnutka Institucije. U odnosu na godinu dana ranije, tj. 2022. godin...
BiH
U slučaju oštećenja, kupac ima pravo dobiti povrat novca, ostalo je dogovor
Svaki kupac se može žaliti na kupljeni proizvod ili uslugu, ali prema Zakonu o pravima potrošača Bosne i Hercegovine, to nije garancija da će dobiti i povrat novca.
U slučaju materijalnog nedostatka, kupac ima određene mehanizme da prodavač...
BiH
Potrošači moraju biti kvalitetno informisani o svojim pravima
Zamjenik ministra vanjske trgovine i ekonomskih odnosa BiH Mato Franjičević izjavio je da građani, odnosno potrošači moraju biti kvalitetno informisani o svojim pravima temeljem aktuelnog Zakona o zaštiti potrošača u BiH, kao i da je taj za...