hibrid

Kompanija Bugatti Rimac predstavila Bugatti Tourbillon

Autor: Biznis.ba
Kompanija Bugatti Rimac predstavila Bugatti Tourbillon
Foto: Bugatti

Godine 2004. preporođeni brend Bugatti zauvijek je promijenio svijet automobilskih performansi i luksuza predstavivši svoj sportski hiperautomobil 1001 konjske snage: čuveni Veyron.

Nakon tog prvog cestovnog automobila s više od hiljadu konjskih snaga, 2016. godine uslijedio je još jedan iznimno ambiciozni inženjerski pothvat koji je premašio sva očekivanja na polju performansi: Chiron, prvi automobil na svijetu s motorom koji razvija 1500 konjskih snaga. Oba automobila mogla su se pohvaliti najnaprednijim W16 quad-turbo motorom obima 8,0 litara.

Danas, dvadeset godina nakon što je Bugatti definirao kategoriju sportskih hiperautomobila, kompanija Bugatti Rimac predstavila je inovativni koncept uvođenjem potpuno novog pogonskog sklopa i platforme. Upoznajte Bugatti Tourbillon!

Mate Rimac, glavni izvršni direktor firme Bugatti Rimac, istaknuo je:

"Razvoj automobila Bugatti Tourbillon na svakom je koraku vođen Bugattijevom historijom dugom 115 godina, kao i riječima samoga Ettorea Bugattija. Zajedno s dizajnerskim i inženjerskim timovima koji su željeli započeti novo i uzbudljivo poglavlje u priči o Bugatti sportskim hiperautomobilima, vodio sam se Ettoreovim mantrama koje kažu da 'ako je nešto usporedivo, onda više nije Bugatti' te da 'ništa nije previše lijepo'. Automobilske legende Type 57SC Atlantic, koji je poznat i kao najljepši automobil na svijetu, Type 35, najuspješniji trkaći automobil do sada, i Type 41 Royale, jedan od najambicioznijih luksuznih automobila svih vremena, poslužili su nam kao inspiracija. Istovremeno su dizajn, performanse i luksuz odredile temelje novog Tourbillona, automobila koji je elegantniji, uzbudljiviji i luksuzniji od bilo kojeg ranijeg automobila. Drugim riječima, Tourbillon je jedinstven. I baš kao spomenute legende iz nekih prošlih vremena, Tourbillon nije napravljen samo za sadašnjost ili čak budućnost, već pour l’éternité – za vječnost."

Rimac je istaknuo zajednički rad tehničkog i dizajnerskog tima, a dio inspiracije pronašli su u starim mehaničkim satovima, što se najviše vidi na brzinomjeru koji je iscrtan sve do brojke 550 kilometara na sat, prenosi SEEbiz.

Kao što se već puno puta spominjalo, riječ je o hibridu, no uprkos tome i 200 kilograma teškoj bateriji, lakši je od prethodnika benzinca. Proizvodi i jedinstveni zvuk koji predstavlja kombinaciju old school motora bez turba i električnog motora.

Rimac je rekao kako se ovakvi automobili koji se razvijaju od početka pojavljuju samo svakih nekoliko decenija i rekao kako je ovo nova era starog brenda. Na tom remek djelu zajedno su radile stotine ljudi koje su realizirale sve romantične i lude ideje koje su lako mogle biti izbačene jer su komplicirane ili preskupe.

Što se performansi tiče, njegovih 1800 konja do 100 kilometara na sat ubrzavaju za 2,0 sekundi, do 200 za manje od pet, do 300 za manje od 10, a do 400 za manje od 25. Maksimalna brzina iznosi 445 kilometara na sat. Cijena je četiri miliona dolara.