luksuzni brend

Lotus drastično smanjuje cilj prodaje vozila

Autor: Biznis.ba
Lotus drastično smanjuje cilj prodaje vozila
Foto: X

Lotus Technology je drastično snizio svoje prodajne ciljeve nakon što je pogođen dodatnim tarifama na ključnim tržištima za svoje električne automobile proizvedene u Kini.

Luksuzni brend u vlasništvu kompanije Geely sada očekuje da će ove godine prodati 12.000 automobila širom svijeta, što je 78% manje u odnosu na prethodni cilj od 55.500. Za sljedeću godinu, revidirani cilj je 30.000, prenosi Autoblog rs.

Odluka Sjedinjenih Država da uvedu 100% uvozne carine na električna vozila proizvedena u Kini „dramatično je utjecala na našu prognozu“, rekao je izvršni direktor grupe Lotus Kingfeng Feng. Povećanja EU carina će takođe utjecati na prodaju, dodao je Feng.

Lotus je prodao 4873 automobila u prvoj polovini godine, što je povećanje od 239% u odnosu na 2023. Nagli rast se može pripisati početku isporuka dva nova električna automobila, Electre SUV i Emeya sedan.

Uprkos ogromnom skoku prihoda koji je pratio prodaju (225 miliona dolara za kvartal u odnosu na samo 111 miliona dolara prošle godine), Lotusov neto gubitak se povećao. Zabilježen je gubitak od 202 miliona dolara za kvartal, u odnosu na 193 miliona dolara prošle godine. Kompanija kaže da povećanje dolazi od troškova prodaje i marketinga vezanih za njeno širenje, navodi Automotive News.