prepoznatljivi logo

Novi električni Audi modeli u Kini bez znaka sa četiri kruga

Autor: Biznis.ba
Novi električni Audi modeli u Kini bez znaka sa četiri kruga
Foto: Ilustracija

Nova serija električnih automobila Audija, razvijena u Kini za kinesko tržište, neće nositi njegov prepoznatljiv logo sa četiri prstena, rekli su izvori sa direktnim saznanjima o planovima. Odluka marke u vlasništvu nemačkog Volkswagena donijeta je zbog „razmatranja imidža brenda“, rekao je jedan od izvora.

Odluka takođe odražava upotrebu automobilske arhitekture razvijene u saradnji sa kineskim partnerom SAIC i povećano oslanjanje na lokalne dobavljače i tehnologije. Nova serija, interno nazvana „Purple“, imat će drugačiji logo ili će jednostavno nositi naziv Audi na vozilima, prenosi Reuters.

Konceptni automobil za seriju bit će predstavljen u novembru, kada će Audi također objasniti „priču o brendu“ serije, naveli su izvori. Planirano je predstavljanje devet novih modela do 2030. godine. Izvori su željeli da ostanu anonimni jer proizvođač automobila nije objavio planove.

Audi je odbio da komentariše ono što je nazvao spekulacijama, dok je SAIC saopštio da će električna vozila biti „pravi Audi sa autentičnim Audijevim DNK“.

Kineski proizvođači automobila sve više osvajaju udio na svom domaćem tržištu, najvećem na svetu, sa tehnički naprednim električnim vozilima. To je dovelo do pada prodaje stranih proizvođača automobila, koji se mnogo više oslanjaju na modele sa benzinskim motorima, što ih je primoralo da formiraju nove partnerstva.

Audi i SAIC, dugogodišnji VW partner, naveli su u maju da će zajednički razviti platformu za električna vozila za kinesko tržište. Razvijanje automobila specifično za Kinu omogućava stranim proizvođačima automobila da se upoznaju sa najnovijim funkcijama u električnim vozilima i kineskim ukusima.