Amazon Fresh snižava cijene na hiljade prehrambenih artikala
Američka kompanija za e-trgovinu Amazon fresh saopštila je da snižava cijene hiljada prehrambenih artikala, kako bi privukla kupce, koji će svakodnevno imati popuste do 30 posto na 4.000 artikala u prodavnicama i na mreži.
Služba za dostavu namirnica na mreži, koja također upravlja s nekoliko fizičkih trgovina, navodi da su u Sjedinjenim Američkim Država pojeftinili meso, morski plodovi, smrznuta hrana, mliječni proizvodi i sirevi, pića, grickalice i tjestenine, kao i proizvodi privatne robne marke Amazon, prenio je CNN.
Ova kompanija se tako pridružila sve većem broju prodavaca na malo, uključujući Target i Volmart, koji snižavaju cijene jer nastoje da privuku potrošače u prodavnice i na internet.
Cilj trgovinskih kompanija je da ljudi slobodnije troše kako na osnovne artikle, kao što je hrana, tako i na kupovinu nove odjeće, ukrasne predmete, umjetnine...
U pokušaju da privuče više kupaca Target je ove sedmice smanjio cijene na više od 1.500 popularnih proizvoda, od putera do deterdženta.
Volmart je prošle seemdice saopštio da je pojeftinio skoro 7.000 artikala u svojim prodavnicama, uz konstatataciju da je primijećena deflacija nekih ključnih namirnica.