Švedski lanac trgovina odjećom H&M obavijestio je o skromnom rastu prihoda i upozorio na loš početak ljeta zbog nepovoljnih vremenskih prilika.
U tromjesečnom razdoblju do kraja maja neto prihod švedske firme porastao je za tri posto, na 5,25 milijardi eura.
Operativna dobit uvećana je pak za 51 posto, na 626 miliona eura, zbog poboljšane prodaje i stroge kontrole troškova, ističu u kompaniji.
U gotovo istom postotku porasla je i dobit nakon poreza, dosegnuvši 441 miliona eura.
Od početka juna rezultati su slabi zbog lošeg vremena i relativno visoke poredbene osnovice na početku prošlog ljeta, ističu u H&M-u, procijenivši da bi prodaja mogla pasti za šest posto, prenose Financije hr.
“Glavni je uzrok vrijeme u Evropi koje je značajno utjecalo na našu kratkoročnu prodaju”, rekao je izvršni direktor Daniel Erver na konferenciji za novinare.
U drugoj polovini fiskalne godine, koja završava u novembru, prenosi Hina, prihod bi trebali značajnije pritisnuti troškovi materijala i devizni kursevi, više nego što je uprava do sada očekivala.