Kompanije

Lanaco prva kompanija iz BiH koja je postala članica Instituta DSCI

Autor: Biznis.ba
Lanaco prva kompanija iz BiH koja je postala članica Instituta DSCI

Lanaco je prihvatio poziv Digital Supply Chain Instituta (DSCI) i tako postao prva kompanija iz BiH koja je ostvarila pravo da bude član ove globalne organizacije koja okuplja lidere na polju digitalne transformacije svjetske privrede.

Misija DSCI-a je da prepozna inovativne kompanije koje u budućnosti mogu svojim angažovanjem napraviti kvalitativnu razliku u prihvatanju savremenih megatrendova digitalne transformacije i podržati koncept globalno integrisane ekonomije.

Tim povodom su juče Cristopher Caine, predsjednik The Center for Global Enterprise, pod čijim okriljem dijeluje DSCI, i Dragan Ninić, menadžer za razvoj poslovanja u kompaniji Lanaco, u Washingtonu potpisali protokol čime je zvanično kompanija Lanaco postala član ove organizacije.

- Sa radošću stupamo u saradnju sa članovima ove organizacije, od kojih očekujemo globalnu verifikaciju najviših standarda koje Lanaco primjenjuje u svakodnevnom radu, ali i vizije koju kao kompanija želimo ponuditi tržištu u vremenu sveprisutne potrebe za digitalnom promjenom - istakao je Ninić.

U konstruktivnoj diskusiji usmjerenoj na prepoznavanje modela i strukture uključivanja kompanije Lanaco u aktivnosti definisanih i planiranih od Instituta, Cristopher Caine je prihvatio da DSCI razmotri mogućnost da u okviru proslave 30 godina postojanja kompanije Lanaco organizuje Executive Leadership Forum u Banjoj Luci. Posljednji Executive Leadership Forum je održan u oktobru ove godine u Dallasu, Teksas, uz prisustvo Rexa Tilersona, bivšeg državnog sekretara SAD i predstavnika vodećih svjetskih kompanija, što ukazuje na izvanrednu priliku koja se nudi našoj zemlji.

Nakon sastanka Cristopher Caine je izrazio zadovoljstvo odlukom Lanacoa da pozitivno odgovori na poziv DSCI-a i postane njegov punopravni član. Visok nivo i struktura ekspertize koje Lanaco posjeduje će, po njegovim rječima, pomoći Institutu da ojača svoje kapacitete i obezbjedi bržu digitalnu transformaciju članica. Posebno je istakao regionalnu ulogu koju Lanaco može odigrati u kontekstu kreiranja povezane ekonomije bazirane na digitalnim kapacitetima.

Predstavnici Lanacoa su poručili da gledaju na Protokol kao na još jednu potvrdu dugogodišnje strategije ove kompanije bazirane na inovacijama, koje imaju za cilj digitalnu transformaciju njenih klijenata.

SAP, AIRBUS, Under Armour, Goodyear, Coca Cola, Lockheed Martin, Alstom, Colgate-Palmolive, American Express su neke od ne tako velikog broja izabranih kompanija koje svoj digitalni izraz žele definisati kroz saradnju sa ostalim članovima DSCI-a.

Biznis.ba / FENA