tromjesečni rezultat

Pad prihoda i vrijednosti dionica luksuznog brenda LVMH

Autor: Biznis.ba
Pad prihoda i vrijednosti dionica luksuznog brenda LVMH
Foto: Ilustracija

LVMH, najveći svjetski luksuzni brend, izvijestio je o najlošijem tromjesečnom rezultatu od 2020. tokom tri mjeseca do septembra, što je rezultiralo padom njegovih dionica američkih depozitarnih potvrda od deset posto na američkim tržištima.

Prema priopćenju za javnost, organska prodaja pariškog konglomerata u trećem tromjesečju pala je za tri posto na godišnjoj razini, označavajući prvi pad od pandemije, potaknut oslabljenom potražnjom u Kini i Japanu.

“Povjerenje potrošača u kontinentalnoj Kini danas je ponovno na razini najniže razine ikada dosegnute tokom Covida. Dodatno, LVMH bi mogao platiti dodatni korporativni porez između 700 i 800 miliona eura iduće godine prema politici novog premijera Francuske da poveća namete najvećim francuskim firmama”, rekao je tokom telefonske konferencije o prihodima, glavni finansijski direktor Jean-Jacques Guiony, prenosi Euronews.

Druga najveća evropska kompanija prijavila je prihod od 19,08 milijardi eura u trećem tromjesečju, što je pad u odnosu na 19,964 milijarde eura u istom razdoblju prošle godine i značajan pad od deset posto u odnosu na 21,206 milijardi eura u drugom tromjesečju. Analitičari iz Barclaysa očekivali su rast prihoda od dva posto za treće tromjesečje.

Po kategoriji, najveći segment, poslovna grupa Moda i kožna galanterija — dom robnih marki kao što su Louis Vuitton i Dior — ostvarila je prihod od 9,151 milijardi eura, što predstavlja smanjenje od pet posto u odnosu na prethodnu godinu. Vina i alkoholna pića nastavila su doživljavati oštar pad, smanjivši se za sedam posto na godišnjoj razini, nakon pada od 12 posto, odnosno pet posto u prvom i drugom tromjesečju.

Prodaja u Japanu također je pokazala znakove usporavanja, s porastom od 20 posto u usporedbi s rastom od 32 i 57 posto u prva dva kvartala. U ostatku Azije, uglavnom u Kini, prodaja je pala za 16 posto na godišnjoj razini. Dok je rast prihoda u Sjedinjenim Državama bio nepromijenjen, prodaja u Evropi porasla je za dva posto u usporedbi s prethodnom godinom, prneose Financije hr. Uprkos tome, LVMH je zadržao pozitivnu prognozu.

„U neizvjesnom ekonomskom i geopolitičkom okruženju, Grupa ostaje samouvjerena i zadržat će strategiju usmjerenu na kontinuirano povećanje poželjnosti svojih robnih marki, oslanjajući se na autentičnost i kvalitetu svojih proizvoda, izvrsnost u distribuciji i agilnoj organizaciji. LVMH će iskoristiti svoje moćne brendove i talent svojih timova kako bi ponovno učvrstio svoju globalnu vodeću poziciju u luksuznoj robi 2024. godine”, navodi se u priopćenju.

Dionice LVMH-a porasle su 19 posto krajem septembra tokom sedmice najave paketa poticaja u Kini. Međutim, većina tih dobitaka nestala je u listopadu, a ove je sedmice objavljen niz razočaravajućih ekonomskih podataka iz Kine.

LVMH je nastao 1987. godine spajanjem Moët Hennessyja i Louisa Vuittona, čime je započela nova era za industriju luksuza.