Američki lanac kafeterija

Starbucks bilježi pad globalne prodaje u periodu juli - septembar

Autor: Biznis.ba
Starbucks bilježi pad globalne prodaje u periodu juli - septembar
starbucks

Globalna prodaja američkog lanca kafea Starbucks pala je za sedam posto u periodu juli - septembar, bilježeći pad treći uzastopni kvartal.

Lanac kafea Starbucks objavio je svoje preliminarne financijske rezultate prije bilance koja će biti objavljena sljedeće sedmice.

Prema najnovijim podacima, Starbucksova globalna prodaja u periodu juli - septembar smanjena je za sedam posto.

Starbucksova zarada prema dionicama pala je za 25 posto na 80 centi u usporedbi s istim periodom prošle godine.

Ukupna globalna prodaja u poslovnicama za fiskalnu 2024. također je pala za dva posto.

Starbucks je također obustavio objavljivanje svojih očekivanja za fiskalnu 2025. godinu, s obzirom na promjene najviših rukovodilaca i trenutnu situaciju u kompaniji.

"Učinak ispod očekivanja za cijelu fiskalnu godinu bio je rezultat značajnog pada prometa, budući da oprezno potrošačko okruženje, naše ciljane i ubrzane investicije nisu poboljšale ponašanje kupaca, a makro i konkurentsko okruženje u Kini dodatno su opteretili naše rezultate", navodi se u saopćenju komapnije.

Finansijska direktorica (CFO) Starbucksa Rachel Ruggeri, čija je izjava uključena u saopćenje, napomenula je da, iako su povećali investicije, ne mogu promijeniti tok pada prometa.

Objašnjavajući da, iako su napori na efikasnosti nastavljeni prema planu, nisu bili dovoljni da se prevaziđe uticaj smanjenja prometa, Ruggeri je navela da su razvili plan za revitalizaciju poslovanja, ali da će za to trebati vremena.

Finansijski rezultati Starbucksa, jedne od kompanija koja se suočila s protestima i kampanjama bojkota zbog izraelskih napada na Gazu, negativno su utjecali u posljednja tri kvartala.

Lanac kafea snizio je godišnju prognozu prodaje za period oktobar - decembar prošle godine, dijelom zbog negativnog utjecaja na prodaju u poslovnicama na Bliskom istoku.

Prihod kompanije pao je za dva posto u periodu januar - mart, a globalna prodaja smanjena je za četiri posto, što je prvi pad od kraja 2020.