italija

Utjecaj ogromnih gubitaka: Hoće li poznati brend odjeće propasti?

Autor: Biznis.ba
Utjecaj ogromnih gubitaka: Hoće li poznati brend odjeće propasti?
Foto: X

Italijanska porodica Benetton priprema planove za rješavanje sve većih gubitaka svoje istoimene kompanije za proizvodnju odjeće, uključujući razlaz sa izvršnim direktorom Massimo Renonom nakon četiri godine, navode izvori bliski grupi.

Upravni odbor ove modne grupe trebalo bi da se sastane u utorak kako bi raspravljao o neto gubitku od oko 230 miliona eura za 2023. godinu, što uključuje umanjenja vrijednosti. To se poredi sa neto gubitkom od 81 milion eura u 2022. godini, kada su prihodi iznosili milijardu eura, prenosi Reuters.

Akcionari Benettona zatim će se sastati 18. juna, kada Renonov mandat na mjestu izvršnog direktora neće biti obnovljen. Renon, koji je karijeru izgradio u industriji naočara radeći u kompanijama Luxottica, Safilo i Marcolin, odbio je da komentariše ovu informaciju.

Porodica Benetton posjeduje modnu grupu, poznatu po svojim šarenim džemperima i provokativnim reklamnim kampanjama, preko svoje holding kompanije Edizione. Edizione se priprema da podrži restrukturiranje maloprodajne kompanije za odjeću i da upumpa 260 miliona evra, rekao je jedan od izvora, dodajući da će Edizione imati veću kontrolu nad grupom.

Predsjednik Luciano Benetton, jedan od osnivača kompanije, rekao je za Corriere della Sera da se očekivalo da grupa bude na nuli u 2023. godini prema trogodišnjem strateškom planu, ali se u posljednjim mjesecima pojavila finansijska situacija gora od očekivane.

Kompanija Benetton koju je 1965. godine pokrenula italijanska porodica Beneton proširila je poslovanje na oko 4000 prodavnica širom svijeta. Nakon što su listirali grupu na Milanskoj berzi 1986. godine, Benettoni su je povukli sa berze 2012. godine, posljednje godine kada je ostvarila profit.