Negazirana prirodna mineralna voda SARA, poznata po svom porijeklu iz očuvanog krajolika srednje Bosne, uvodi neodvojivi čep.
Radi se o čepu koji ostaje pričvršćen za bocu čime se osigurava da, umjesto u prirodi, završi u procesu recikliranja. Ova inovacija ne samo da osigurava da očuvanje prirode ostane u središtu poslovanja ovog brenda već i pokazuje kako se i pametnim dizajnom može raditi na zaštiti okoliša.
Ovime se SARA, koja se izvozi i na tržište Europske unije, usklađuje sa EU Direktivom o smanjenju utjecaja određenih plastičnih proizvoda na okoliš. Prema Direktivi, čepovi moraju ostati čvrsto pričvršćeni na boce jer često završe kao zaseban otpad zbog čega izmiču sustavu za skupljanje otpada i završavaju u okolišu. Zato su čepovi čvrsto spojeni i nije predviđeno da ih se može odvojiti od boce.
Prepoznatljiva po nizu ekoloških projekata i inicijativa, SARA svjedoči o dubokoj opredijeljenosti prema očuvanju prirode i održivom razvoju. Uvođenje neodvojivog čepa samo je najnoviji korak u tom pravcu, potvrđujući ulogu vode SARA kao pozitivan primjer u Bosni i Hercegovini koji promovira ekološku odgovornost.
Inače, SARA je jedan od brendova kompanije Sarajevski kiseljak koja je do sada neodvojivi čep uvela i na svoje ostale glavne brendove: gaziranu prirodnu mineralnu vodu Sarajevski kiseljak, Sky i Sensation. Sarajevski kiseljak, kao predvodnik trendova izvrsnosti na bosanskohercegovačkom tržištu, tako se i prije vremena usklađuje s Direktivom EU s obzirom da svoje proizvode izvozi i na tržište EU, a održivi razvoj i brigu o okolišu postavlja za jedan od svojih strateških prioriteta.
Biznis.ba