Uoči niza prazničnih dana, maloprodajni gigant Walmart je dodao četiri nove virtuelne prodavnice, inspirisane Pinterest i TikTok trendovima.
Svaka virtualna soba ima temu, uključujući planinsku kolibu, prazničnu zabavu, igru bijelog slona i „najslađe poklone“.
Walmart je koristio influensere da kreiraju ideje za poklone u svakom virtuelnom prostoru. Virtuelni prostori sadrže više artikala, što kupcima omogućava da pregledaju proizvode u svom prostoru.
Prodavac je također predstavio funkciju Liste želja koja kupcima omogućava da kreiraju i dijele liste želja sa svojim voljenima, te poboljšano otkrivanje proizvoda. Tako se Walmart vraća svojoj impresivnoj strategiji kupovine i uticaja za prazničnu sezonu.
Ranije ove godine, maloprodajni div je pokrenuo Walmart Realm sa tri različita okruženja koja su kurirali kreatori online sadržaja. Ovog ljeta, Walmart je predstavio Your Dorm Your Way na Walmart Realm, virtualnom okruženju za kupovinu sa temom povratka u školu.
Walmart Realm je namijenjen da bude društvena atmosfera koja omogućava korisnicima da se uključe u diskusije i kupuju u vezi s određenom temom. Društvena priroda ovog pristupa omogućava digitalnim kreatorima gotovo potpunu slobodu u izražavanju, dok Walmartu pruža priliku da uživa u viralnim efektima takvih iskustava.
Osim svoje saradnje s Walmartom, Emperia je posljednjih godina pomogla drugim brendovima i trgovcima da kreiraju prilagođena virtualna iskustva kupovine. Godine 2022. Bloomingdale's je zatražio pomoć Emperije u stvaranju multibrend virtualne trgovine s Ralph Lauren, Nespresso i Chanel. Brend ljepote L’Occitane en Provence vratio se u Emperiju kako bi pomogao u stvaranju trgovine s temom Ramazana ranije ove godine. Slično, Hugo Boss se obratio kompaniji da izgradi virtuelnu vilu nazvanu Boss House Bali, gdje su kupci mogli kupiti mušku, žensku odjeću, mirise, cipele i dodatke.
Konkurent Emperije, Obsess također je sarađivao s raznim maloprodajnim objektima. Prošle godine, J. Crew se udružio sa Obsessom kako bi otvorio virtuelnu prodavnicu u junu i debitovao je u prazničnoj verziji prodavnice prošlog novembra. Baš na vrijeme za ovogodišnju prazničnu sezonu, Benefit Cosmetics se također udružio s Obsess-om ranije ovog mjeseca kako bi kreirali virtuelnu trgovinu inspiriranu trgovinom koja prikazuje svoje praznične i najprodavanije artikle.