Za kompaniju Yavuz ova godine je, uprkos složenim uslovima poslovanja u okolnostima pandemije, bila uspješna - povećali su izvoz za više od sto posto i izgradili novi proizvodno-magacinski pogon u Brčkom.
Nakon što je 2005. godine otvorila svoju prvu fabriku u Brčkom, danas, petnaest godina kasnije Yavuz je postala jedna od najprepoznatljivijih kompanija kada je riječ o proizvodnji PVC profila za stolariju, te razvoju bosanskohercegovačkog brenda PVC profila.
Vlasnik firme ''Yavuz company'' Mustafa Yavuz kazao je Feni da svake godine bilježe rast i povećavaju prodaju za 30 posto, te da nastavak pozitivnih trendova očekuju i u narednoj godini.
Pored tržišta BiH, kako je dodao, kompanija Yavuz svoj proizvodni asortiman plasira, odnosno izvozi u desetak zemalja među kojima su Hrvatska, Srbija, Crna Gora, Rumunija, Sjeverna Makedonija, Turska i Njemačka. Svake godine povećavaju broj kupaca i otvaraju nova tržišta za prodaju svojih proizvoda.
Nakon izazova sa kojima su se, kao i većina kompanija, suočili tokom marta i aprila ove godine, kako je dodao, uspješno su organizovali proizvodnju u skladu sa epidemiološkim mjerama. Yavuz je podsjetio da u svom sastavu imaju tri fabrike za proizvodnju, 15 maloprodajnih objekata i tri baucentra. U fabrici u Brčkom imaju 130 uposlenika, a ukupno u BiH oko 450.
Radovi u novoj proizvodno-magacinskoj hali kompanije Yavuz u Brčkom privode se kraju.
- Hala ima oko šest hiljada metara kvadratnih zatvorenog prostora i u toku ove godine investitirali smo oko četiri miliona KM, a nakon instalacije mašina vrijednost ovog projketa iznosit će oko pet miliona KM. Tu ćemo otvoriti oko 40 novih radnih mjesta - rekao je Yavuz.
Ovih dana u toku je instalacija mašina koje planiraju oko 15. januara pustiti u pogon.
Yavuz je dodao da planiraju i novu investiciju vezano za proizvodnju aluminijskih profila, dodajući da su trenutno u fazi istraživanja terena i pronalaska zemljišta za izgradnju novog objekta.
Biznis.ba / FENA