Višegodišnje partnerstvo

CeraVe zvanični skincare i haircare partner NBA lige

Autor: Biznis.ba
CeraVe zvanični skincare i haircare partner NBA lige
Foto: CeraVe

CeraVe i Nacionalna košarkaška asocijacija (NBA) sklopili su višegodišnje partnerstvo kojim CeraVe postaje zvanični partner lige za njegu kože i kose.

Novo partnerstvo nadovezuje se na raniju CeraVe kampanju „Head of CeraVe“ s Anthonyjem Davisom, zvijezdom Los Angeles Lakersa, koja je istaknula kako se i vrhunski sportisti susreću sa svakodnevnim problemima kože poput akni i peruti, čineći ih time uvjerljivim zagovornicima brenda.

Generalna direktorica CeraVe U.S. Esther Garcia opisala je saradnju s NBA-om kao prirodan sljedeći korak, koji spaja dva „moćna, kultna američka brenda“ koji dijele posvećenost performansama, edukaciji i zajednici.

Kampanja takođe uključuje saradnju s NBACentelom, popularnim NBA parodijskim nalogom, što predstavlja Centelovo prvo brend partnerstvo, osmišljeno da potakne razgovor i angažman među fanovima. CeraVe usvaja strategiju marketinga fokusiranu prvenstveno na društvene mreže, koristeći digitalne platforme kako bi povećao svoj doseg i kulturnu relevantnost unutar društveno aktivnog NBA ekosistema navijača. Garcia je objasnila da ovaj pristup odražava osnovnu misiju brenda „skincare for all“, referirajući se na fanove i njihove trenutke, poput stvaranja CeraVe maskote „G.O.A.T.“ Sarah V. Fokus, dodala je, nadilazi samu vidljivost, riječ je o integraciji zdravlja kože u šire kulturne razgovore. Fanovi mogu očekivati svježe i iznenađujuće aktivacije, uključujući „NBA-in-culture“ preuzimanja sadržaja, saradnje s kreatorima i dermatolozima te uzorkovanje proizvoda na velikim ligaškim događajima poput Emirates NBA Cupa i NBA 2K turnira, piše Media Marketing.

Ključni dio partnerstva je i njegova filantropska inicijativa, utemeljena na CeraVe programu „Care For All“ u saradnji s NBA Cares. Ovaj projekat će omogućiti dolazak dermatologa, edukaciju i besplatne konsultacije u nedovoljno opsluženim zajednicama kroz Jr. NBA klinike.

Kako je objasnila Garcia: „Naša osnovna misija je učiniti učinkovitu, od strane dermatologa razvijenu njegu dostupnom svima. Naše partnerstvo s NBA-om je uzbudljiva prilika da dođemo do zaista neusporedive publike, one koja je strastvena, angažovana, nevjerovatno raznolika i koja zaista cijeni performanse, posebno kada je riječ o njihovoj kožnoj barijeri, od glave do pete. Iznad samih proizvoda, naša posvećenost je pokrenuti ključan razgovor o zdravlju kože i vlasišta proširivanjem pristupa dermatolozima za sve i poticanjem holističke kulture samonjege koja osnažuje cijelu NBA zajednicu, na terenu i van njega.“

Potpredsjednik NBA-a za globalni poslovni razvoj Paolo Pastore izjavio je da saradnja odgovara širem fokusu lige na stil života i dobrobit. „Ovo partnerstvo odražava posvećenost NBA-a širenju svojih ponuda u domenu životnog stila i wellnessa“, rekao je Pastore. „Kao naš zvanični partner za njegu kože, CeraVe donosi pouzdanu stručnost i inovativan marketinški pristup koji pomaže da NBA iskustvo približimo fanovima, gdje god se oni nalazili.