Ko ne voli dobru šalu? To su zaključile i brojne svjetske firme koje su odlučile svoje kupce i pratitelje na društvenim mrežama nasmijati prvoaprilskim forama.
Mnogi poznati brendovi za prvi april troše puno love za promovisanje lažnih proizvoda ili usluga. Prisjetili smo se nekih koje su privukle pažnju kroz godine, ali i provjerili što se nudilo ove godine.
Godine 2019. Tinder je objavio da će na svojoj aplikaciji dodati novu funkciju - provjeru visine. Tinder je objasnio da su korisnici morali umetnuti svoju tačnu visinu sa snimkom zaslona na kojoj on ili ona stoji pored poslovne zgrade. Tako je aplikacija "znala" unosite li tačne mjere ili ne. Korisnici nisu bili zadovoljni tom novom funkcijom, ali iz Tindera su potvrdili da je riječ o šali.
Introducing the thing you never asked for, but definitely always wanted—Tinder Height Verification. Coming soon.
— Tinder (@Tinder) March 29, 2019
Read more about it here: https://t.co/8MER0L1U6W pic.twitter.com/hZ507zSoic
Godine 2017. Coca-Cola je izbacila novu verziju pića koja u sebi ima malu dozu helija koja stvara "škripav efekt u glasu osobe koja je pije", rekli su iz firme. Sa sloganom koji je glasio "poletjeli smo" i grafikom koja je prikazivala bocu Coca-Cole koja levitira, koncept je postao popularan na internetu. Uskoro su ljudi shvatili da je riječ o šali jer je hemijski nemoguće uliti helij u bilo koji napitak.
WE HAVE LIFT OFF. The all new, helium carbonated Coca-Cola, in shops now! https://t.co/bQ56ylM49w pic.twitter.com/Ug9n3ImKMx
— Coca-Cola GB (@CocaCola_GB) April 1, 2017
Paris Hilton udružila se s firmom SodaStream kako bi reklamirala čudesnu novu vrstu gazirane vode, NanoDrop. Ona je tvrdila da je 5000 puta više hidratantnija od obične gazirane vode, što znači da vam je potrebna samo jedna kap da ostanete hidratizirani cijeli dan.
View this post on Instagram
Ovogodišnje fore
Britanski PizzaExpress i operater željeznice Heathrow Express (koja saobraća između londonske zračne luke Heathrow i londonskog Paddingtona) odlučili su transformirati vagone u prvu pokretnu pizzeriju na svijetu. Putnici samo danas mogu birati koju pizzu žele jesti, a pritiskom jednog gumba na stolu s kolicima mogu dobiti još neke delicije.
View this post on Instagram
Firma Babybel koja proizvodi sir ponudila je novi hit - Babybel Inferno koji je prožet najljućim ghost papričicama na svijetu. Navodno je toliko ljut da su laboratorijski tehničari morali nositi zaštitnu opremu dok su ga formulirali. "Pristupite s oprezom. Konzumacija može izazvati intenzivno znojenje i peckanje jezika i nekontroliranu želju za još. Držite rukavice i mlijeko u pripravnosti", stoji u upozorenju.
NEW 👀 Cheese
— The Grocer (@TheGrocer) April 1, 2024
Babybel launch new Inferno Babybel cheese, infused with ghost peppers
Available from today, 1 April for rsp: £2.45/six cheeses pic.twitter.com/1PaaUQfmIA