
Dove, brend za osobnu njegu, poznat je po svojim kampanjama koje naglašavaju stvarnu ljepotu ljudi sa stvarnim tijelima.
Sada se okreće prema umjetnoj inteligenciji u najnovijoj iteraciji svoje dugogodišnje kampanje Real Beauty.
Ove sedmice Dove je objavio da nikada neće koristiti slike generirane umjetnom inteligencijom kako bi predstavili "prava tijela" u svojim oglasima.
U svojoj najnovijoj kampanji, Dove je istakao problem generičkih i nerealnih standarda ljepote koji se često promiču preko interneta.
"Umjetna inteligencija predstavlja jednu od najvećih prijetnji stvarnoj percepciji ljepote. S obzirom na predviđanja da će do 2025. čak 90% online sadržaja biti generisano umjetnom inteligencijom, rast AI prijetnji postaje sve veći. Jedna od tri žene osjeća pritisak da mijenja svoj izgled zbog onoga što vidi na internetu, čak i kad znaju da je to lažno ili generisano umjetnom inteligencijom", izjavljuje Dove, prenosi Index.
Alessandro Manfredi, direktor marketinga u Doveu, ističe: "Dove traži budućnost u kojoj žene imaju moć da samostalno odaberu i predstave pravu ljepotu, a ne algoritmi. Dok se suočavamo s izazovima i mogućnostima koje donosi nova tehnologija, ostajemo posvećeni zaštiti, slavljenju i promovisanju stvarne ljepote. Odluka da nikada nećemo koristiti AI u našim komunikacijama samo je jedan korak. Nastavit ćemo se boriti dok ljepota ne postane izvor radosti, a ne tjeskobe, za svaku ženu i djevojku."
Ovaj potez Dovea dobio je široku podršku na društvenim mrežama, gdje su mnogi pohvalili brend zbog hrabrosti i dosljednosti u promicanju pozitivnih i stvarnih poruka ljepote.
"Ovo je tako dobro napravljeno", "Vaše me reklame uvijek pogode u srce! Ponosna sam što koristim Dove", "Ovo je najbolja reklama desetljeća", "Nevjerovatan rad kao i uvijek!", "Hvala što dijelite pravu ljepotu i ljubav", "Plačem, ovo je prekrasno, uvijek pogodite", "Ovo je najbolja reklama koju sam ikad vidjela", "Rasplakali ste me", neki su od komentara.