Dove, brend za osobnu njegu, poznat je po svojim kampanjama koje naglašavaju stvarnu ljepotu ljudi sa stvarnim tijelima.
Sada se okreće prema umjetnoj inteligenciji u najnovijoj iteraciji svoje dugogodišnje kampanje Real Beauty.
@dove CW: All images generated for this film are actual results from an AI tool.* Imagine a world where beauty was a source of confidence, not anxiety Artificial Beauty pressures 1 in 3 women to alter their appearance. To celebrate 20 years of changing beauty, we’re renewing our vows to Real Beauty and committing to never use AI to create or distort people. Together, let's #KeepBeautyReal Read more at Dove.com Song performed by @victoriacanal *Artificial Intelligence has been used in this advertising/film for the sole purpose of showing beauty bias in generative AI tools. #Dove #LetsChangeBeauty #BeautyStandards #AIBeauty ♬ original sound - Dove Beauty & Personal Care
Ove sedmice Dove je objavio da nikada neće koristiti slike generirane umjetnom inteligencijom kako bi predstavili "prava tijela" u svojim oglasima.
U svojoj najnovijoj kampanji, Dove je istakao problem generičkih i nerealnih standarda ljepote koji se često promiču preko interneta.
"Umjetna inteligencija predstavlja jednu od najvećih prijetnji stvarnoj percepciji ljepote. S obzirom na predviđanja da će do 2025. čak 90% online sadržaja biti generisano umjetnom inteligencijom, rast AI prijetnji postaje sve veći. Jedna od tri žene osjeća pritisak da mijenja svoj izgled zbog onoga što vidi na internetu, čak i kad znaju da je to lažno ili generisano umjetnom inteligencijom", izjavljuje Dove, prenosi Index.
Alessandro Manfredi, direktor marketinga u Doveu, ističe: "Dove traži budućnost u kojoj žene imaju moć da samostalno odaberu i predstave pravu ljepotu, a ne algoritmi. Dok se suočavamo s izazovima i mogućnostima koje donosi nova tehnologija, ostajemo posvećeni zaštiti, slavljenju i promovisanju stvarne ljepote. Odluka da nikada nećemo koristiti AI u našim komunikacijama samo je jedan korak. Nastavit ćemo se boriti dok ljepota ne postane izvor radosti, a ne tjeskobe, za svaku ženu i djevojku."
Ovaj potez Dovea dobio je široku podršku na društvenim mrežama, gdje su mnogi pohvalili brend zbog hrabrosti i dosljednosti u promicanju pozitivnih i stvarnih poruka ljepote.
"Ovo je tako dobro napravljeno", "Vaše me reklame uvijek pogode u srce! Ponosna sam što koristim Dove", "Ovo je najbolja reklama desetljeća", "Nevjerovatan rad kao i uvijek!", "Hvala što dijelite pravu ljepotu i ljubav", "Plačem, ovo je prekrasno, uvijek pogodite", "Ovo je najbolja reklama koju sam ikad vidjela", "Rasplakali ste me", neki su od komentara.