Koncept koji stoji iza najnovije kampanje brenda Eos osvježavajuć je poput samog proizvoda: pretvaranje svakodnevne vožnje na posao u priliku za opuštanje.
Za svoju prvu digitalnu out-of-home aktivaciju, ovaj brend za njegu tijela pretvorio je bilborde u parne tuševe kako bi promovirao svoju Cashmere kolekciju gelova za tuširanje.
U saradnji s kreativnom agencijom L&C, ovaj omiljeni brend generacije Z „zamaglio“ je više od 250 digitalnih bilborda u velikim američkim gradovima, uključujući New York, Atlantu, Houston i Phoenix, pozivajući prolaznike da zastanu, udahnu i zamisle toplinu tuša – gdje god se nalazili.
Prolaznici na ekranima vide lik pod tušem, prekriven pjenom. Kako para polako nestaje, otkrivaju se pogledi u lične „prozorčiće samonjege“ svakog lika – od pjevanja u tušu, preko crtanja po zamagljenom staklu, do mirnog opuštanja nakon dugog dana. Na kraju, iluzija se prekida, a osoba unutar bilborda počinje direktno komunicirati s prolaznicima, prenosi Media Marketing.
Prema riječima brenda Eos, kampanja je osmišljena tako da zamagli granicu između privatnog užitka i javne povezanosti, pretvarajući samotni ritual u zajednički trenutak radosti. “Postoji nešto stvarno i prepoznatljivo u tim privatnim, razigranim rutinama. Ovaj koncept odmah se izdvojio kao disruptivan OOH trenutak,” izjavila je Carley Caldas, viša potpredsjednica za marketing i kreativni odjel u Eosu. Dodala je da je tim bio inspirisan istraživanjem onoga što se dešava unutar „tuš-psihologije“ ljudi – bilježeći plesanje, maštanje i male trenutke samootkrivanja koji se obično odvijaju u privatnosti.
Kampanja se nadovezuje na februarsko lansiranje Eosove linije gelova za tuširanje, koja je debitovala s raskošnim, slatko-mirisnim varijantama poput shea butter i vanilije. Prema nedavnom izvještaju kompanije Research and Markets, američki segment njege tijela, koji obuhvata sve od gelova za tuširanje do losiona, trenutno vrijedi oko 16,18 milijardi dolara, s projekcijama rasta na 20,11 milijardi dolara do 2030. godine. Veliki dio tog zamaha dolazi od potrošača generacije Z, uz procijenjenu godišnju stopu rasta od 4,2%. Prema Nielsen podacima, od uvođenja svoje Cashmere kolekcije, Eos je doprinio gotovo četvrtini ukupnog rasta kategorije.