Back to School fashion

H&M morao ugasiti reklamu s djevojčicama čiji je slogan bio: 'Neka se glave okreću'

Autor: Biznis.ba
H&M morao ugasiti reklamu s djevojčicama čiji je slogan bio: 'Neka se glave okreću'
H&M

H&M bio je prisiljen odustati od reklame za školsku uniformu sa sloganom: "Neka se glave okreću" zbog negativnih reakcija u Australiji, uključujući tvrdnje da "seksualizira" djecu.

Brend se suočio s kritikama zbog reklame Back to School fashion, koja je prikazivala dvije djevojčice koje su nosile treger haljine i školske ruksake. Bijesni aktivisti - uključujući poznatu feministicu Melindu Tankard Reist - oštro su se obrušili na odjevnog diva.

"Kakva je vaša namjera s ovim sponzoriranim oglasom? Male školarke uglavnom ne žele da se za njima 'okreću glave'. Djeca s kojom radim u školama žele da ih se ostavi na miru da uče i da se zabavljaju", napisala je na Facebooku, prenosi Index.hr.

Psihologinja dr. Pam Spurr izrazila je svoj bijes u objavi na X-u, napisavši:

"Vaša odvratna reklama šalje poruku pedofilima da je u redu žudjeti za djevojčicama. Bojkotirajte H&M. Sramotno iskorištavanje djevojaka."

"Sve je otišlo kvragu. H&M seksualizira djecu", "Neprikladna reklama, razmišljaju li oni što objavljuju?", "Cijela poanta školskih uniformi je spriječiti djecu da nose poznate marke kako bi posramili drugu siromašniju djecu", samo su neki od komentara na društvenim mrežama.

Reklama je na kraju povučena, a brend je komentirao na društvenim mrežama:

"Ovaj oglas je sada uklonjen. Duboko nam je žao zbog uvrede koju je ovo prouzročilo i razmotrit ćemo kako ćemo dalje predstavljati kampanje."

Nedavno je i reklama Calvina Kleina s britanskom pjevačicom FKA Twigs zabranjena u toj zemlji nakon pritužbi da je "pretjerano seksualizirana". Pjevačica, čije je pravo ime Tahliah Debrett Barnett, pozirala je za poznati brend na nekoliko fotografija promovirajući njihovu odjeću.

Advertising Standards Authority (ASA), regulirajuća organizacija za oglašavanje u Velikoj Britaniji, primio je pritužbe u kojima su fotografije označene kao "pretjerano seksualizirane", "uvredljive" i "neodgovorne" jer "objektiviziraju žene".

Nakon razmatranja pritužbi ASA je rekla da se slaže s tvrdnjama i objavila je da se poster fokusirao na "tijelo modela, a ne na odjeću koja se reklamira", zbog čega pjevačica izgleda kao "stereotipni seksualni objekt".