Métiers d’art 2026

I Chanel ima novu kreativnu kampanju

Autor: Biznis.ba
I Chanel ima novu kreativnu kampanju
Foto: Printscreen/Youtube

Chanel uvodi svoju Métiers d’art 2026 prezentaciju teaser filmom snažno prožetim njujorškom energijom, hvatajući spoj grubosti i očaravajuće čarolije grada.

Kratki film, koji je režirao Michel Gondry, prati ambasadore kuće Margaret Qualley i A$AP Rockyja dok se kreću kroz grad, odjeveni u modne kombinacije koje je kreirao Matthieu Blazy. Saradnja prirodno odgovara Gondryjevom prepoznatljivom stilu, njegova karijera dugo je obilježena nadrealnim, emotivno snažnim vizualima, što je vidljivo u djelima poput Eternal Sunshine of the Spotless Mind.

Kolekcija Métiers d’Art 2026 vraća se u New York prvi put nakon 2019., a film predstavlja i prvi Blazyjev showcase za Kuću. Narativ prati A$AP Rockyja i Margaret Qualley kao par koji započinje dan zajedno. Qualley putuje metroom do, čini se, svog ureda, dok Rocky kreće na mnogo nekonvencionalnije putovanje, trčeći preko grada i čak plivajući kroz East River u nadrealnoj, ubrzanoj montaži.

Režiser Michel Gondry isprepliće radnju prizorima prepoznatljivih njujorških lokacija, uključujući Brooklyn Bridge, tipične požarne izlaze i stanicu Astor Place. Rocky naposljetku stiže na Qualleyino radno mjesto prije nje i čeka je s malom crnom kutijom u rukama. Kada se ona pojavi iz metroa i ugleda ga, potrči prema njemu i skoči mu u zagrljaj, piše Media Marketing. Film završava tako što se par grli prije nego što se zajedno vraćaju niz stepenice stanice.

A$AP Rocky, nedavno proglašen najnovijim Chanelovim ambasadorom, osvrnuo se na saradnju s Gondryjem: “Svi moji muzički spotovi koje režiram nastali su pod utjecajem nekog od njegovih filmova,” rekao je. “Osjećam se kao dijete u prodavnici slatkiša. Obično sam vedar, ali danas se ponašam kao fan. Nadam se da mu nisam naporan.”