Marketing

Kupci za praznike imaju 81% veće šanse da kliknu na personalizovani sadržaj ove godine

Autor: Biznis.ba
Kupci za praznike imaju 81% veće šanse da kliknu na personalizovani sadržaj ove godine
Marketing

Onima koji vrše online kupovine ove godine treba više vremena da donesu odluke o kupovini, uključujući veću interakciju s personaliziranim preporukama i sadržajem proizvoda prodavača.

Ovo je prema globalnim podacima koje je prikupila Commerce Experience Platform, Nosto, tokom Cyber Weekend-a 2023 koji je otkrio da je promet e-trgovine porastao za 23%, pri čemu kupci pregledavaju 22% više stranica po posjeti i troše 10% duže na svakoj stranici. Uprkos ovom više razmatranom ponašanju pri kupovini, prodaja je porasla za 4,41% u odnosu na prethodnu godinu (YoY), uz prosječnu vrijednost narudžbe (AOV) za 4,10%.

Prema podacima, vjerovatno je da će kupci ove godine kliknuti na preporuke proizvoda na licu mjesta više od pet puta, a 81% veća vjerovatnoća da će kliknuti na personalizirane kampanje sa sadržajem. Povrh svega, za 13% je veća vjerovatnoća da će kliknuti na preporuke proizvoda poslane u marketinškim e-porukama.

- Kupci definitivno ulažu više vremena i truda u svoju prazničnu kupovinu, što znači da trgovci koji im olakšavaju pronalaženje pravih proizvoda ubiru prednosti, rekao je Jan Soerensen, GM Sjeverna Amerika, Nosto.

- Na primjer, kampanje za otkrivanje proizvoda trgovaca ovog sajber vikenda uključivale su 76% više preporuka proizvoda, više od 2x³ više personaliziranog sadržaja i 5x⁴ više iskačućih prozora na mreži u odnosu na 2022., dodano je.

Nosto-ovi podaci pratili su preko 112 miliona posjeta svjetskim trgovinama za e-trgovinu na njegovoj platformi i vidjeli su rast u odnosu na isti period prošle godine u različitim vertikalama:

Zdravlje i ljepota: promet je porastao za 14,76%, prodaja za 14,52%, a AOV za 11,21%
Moda i dodaci: promet je porastao za 26,38%, prodaja je porasla za 4,56%, a AOV za 4,27%
Sportska oprema i hobiji: promet je porastao za 23,03%, prodaja je porasla za 12,85%, a AOV porasla za 7,84%.

Mobilni uređaj je i dalje dominantan uređaj za kupovinu putem e-trgovine, sa 74% ukupnog prometa i 62% prodaje tokom Cyber Weekenda od ljudi koji kupuju preko svojih telefona. Međutim, potrošači i dalje koriste desktop računare za kupovinu najveće vrijednosti, a ovaj kanal ima AOV od 141,59 USD (USD) u poređenju sa 109,01 USD na mobilnom uređaju.

- Kako web stranice za e-trgovinu rastu u veličini i složenosti, od vitalnog je značaja da trgovci ulažu kako bi kupcima što lakše olakšali pronalaženje savršenog poklona na mreži. Pobjednički trgovci u sezoni praznične kupovine 2023. u velikoj su mjeri fokusirani na poticanje otkrivanja proizvoda i ubiru rezultate dok ih pametni kupci biraju za svoju potrošnju, rekao je Jan Soerensen.