sponzor

Luksuzni brend platio 150 miliona za Olimpijske igre

Autor: Biznis.ba
Luksuzni brend platio 150 miliona za Olimpijske igre
Foto: X.com

Francuski konglomerat vrhunskih brendova LVMH, u okviru kojeg posluju brendovi poput Louis Vuitton, Christian Dior, Fendi, Givenchy... platio je oko 150 miliona eura kako bi postao premium partner tekućim Ljetnjim olimpijskim igrama u Parizu 2024.

Ova značajna investicija ima za cilj da poveća globalnu izloženost i svijest o brendu koji dolazi sa tako visokim sponzorstvom.

LVMH-ov angažman uključuje izradu medalja i drugih luksuznih predmeta za događaj, kao i opremanje francuskih sportista za ceremonije otvaranja.

Ovo je po prvi put da je luksuzni brend olimpijski sponzor, prenosi Investitor me.

„Pokušali smo da pronađemo način sa Olimpijskim komitetom – da možemo da pokažemo možda nešto što nikada ranije nije urađeno na Olimpijskim igrama“, rekao je predsjednik i izvršni direktor LVMH, Bernar Arno.

Evo koje su još kompanije u klubu najvećih sponzora globalne sportske smotre u Parizu:

Coca-Cola, Toyota, Visa i Airbnb – Ovi brendovi su dio programa Svjetskih olimpijskih partnera, od kojih svaki doprinosi značajnim iznosima (obično u rasponu od 100 miliona dolara ili više) za održavanje svoje dugoročne povezanosti s Olimpijskim igrama​​.

Procter & Gamble, Panasonic, Bridgestone, Alibaba, Allianz, Atos i Deloitte – ovo su takođe značajni kontributori kao svjetski partneri, osiguravajući svoje globalno prisustvo i marketinška prava povezana s Olimpijskim igrama​.

Sanofi – Kao jedan od premium sponzora, francuski farmaceutski div Sanofi podržava finansijske ciljeve Olimpijskih igara u Parizu 2024, iako se konkretni iznosi ne objavljuju javno​.

Ova sponzorstva su od ključnog značaja za pomoć organizacionom odboru Paris 2024. da postigne cilj od 1,24 milijarde eura prihoda od sponzorstva.