Dobro razumijevanje navika kupovine ciljane publike pomaže u odabiru boljih distribucijskih kanala.
Ako ciljana publika preferira online kupovinu, online prisutnost može biti ključna. S druge strane, ako više vole tradicionalnu kupovinu, fizičke trgovine mogu biti važne.
To može uključivati saradnju s maloprodajnim partnerima, korištenje internetskih platformi, izravnu prodaju ili kombinaciju različitih kanala – koji najučinkovitije dosežu ciljanu publiku. Optimizacija distribucijskog lanca obuhvaća izbor odgovarajućih logističkih partnera, skladištenje, transport i praćenje isporuka.
Praćenje i analiziranje konkurencije te načina na koji se distribuira pomaže u tome da se istaknete. Razmotrite jedinstvene aspekte vašeg proizvoda ili usluge koji mogu poboljšati poziciju proizvoda na tržištu. Za promjene u preferencijama kupaca ili učinkovitosti određenih kanala, mora se biti spremno prilagoditi distribucijsku strategiju.
Ako zaposlenici ne vole raditi u kompaniji u kojem rade, vjerojatnost je da isto poduzeće neće voljeti ni njihovi klijenti. Zaključuje se da su zadovoljni zaposlenici ključni u prodaji usluga te ih je važno osposobiti o tome kako komunicirati s kupcima, prenosi Telegram.hr.
U firmama koje imaju veći broj zaposlenika i klijenata, potrebno je uvesti određene procese koji pojašnjavaju kako stvari funkcioniraju. Zaposlenici se osjećaju ugodnije ako imaju specifične i dobro osmišljene procese.
Zbog toga se jasni procesi trebaju razvijati za sve vrste interakcija te treba provjeriti odgovaraju li očekivanjima kupaca, a zatim ih je potrebno i dosljedno provoditi.