Mars vodeći brend slatkiša M&M’s će se vratiti na Super Bowl sa novim spotom koji će se emitirati tokom prve reklamne pauze u prvoj četvrtini igre 11. februara 2024., navodi se u saopćenju za javnost.
Ovo je deveta reklama brenda na Super Bowl, od iz 1998. godine, a reklama će se oslanjat na svoju svrhu, korištenje zabave za uključivanje svih.
- M&M’s je kulturno relevantniji nego ikad i više od 80 godina ovaj Mars brend pruža zabavu i uzbuđenje za fanove, rekla je Mars Wrigley North America CMO Gabrielle Wesley u izdanju. „M&M’s se pokazao na Super Bowlu u protekle dvije decenije i uzbuđeni smo što ćemo nastaviti slaviti naš odnos s NFL-om tako što ćemo iskoristiti trenutak da započnemo novi fokus na proizvod za M&M’s 2024.“
Kampanja dolazi nakon što je brend stavio svoje glasnogovornike na "neograničenu pauzu" uoči svog posljednjeg mjesta na Super Bowlu, u kojem je glumila glumica Maya Rudolph. Taj se potez poigravao sa polarizirajućom prirodom prethodnog rebrendiranja koji su neki konzervativni komentatori kritizirali kao "woke". Uprkos kontroverzi, i zbunjujućem spotu, trud je osvojio nagradu Zlatni lav za kreativnu strategiju na Festivalu kreativnosti u Cannes Lions.
Novu reklamu od 30 sekundi producirao je BBDO New York. Uz M&M's spot, Marsov brend Snickers će služiti kao sponzor aktivacije NFL Network Total Access Desk-a na Super Bowl Experienceu u Mandalay Bay Convention Centeru u Las Vegasu. Osim toga, prilagođeni Snickers Ice Cream Truck će poklanjati proizvode na Gameday Experienceu 11. februara.
M&M's je najnoviji brend koji je najavio svoje reklamne planove za Super Bowl, pridružujući se drugim brendovima grickalica Oreo, Pringles i Nerds, koji će imati svoj debi na Super Bowl.