Prioritet za firme

Moć personalizacije u marketinškim strategijama

Autor: Biznis.ba
Moć personalizacije u marketinškim strategijama
Marketing

Personalizacija je posljednjih godina postala prioritet za firme. 

Potrošači su također počeli očekivati ​​neki oblik prilagođenog marketinga. Zapravo, nedavna studija pokazala je da će 72% kupaca sudjelovati samo s personaliziranim porukama. Ovo je veliki imperativ da se klonimo općenitijih marketinških metoda.

Ipak, personalizirani marketing za business-to-business (B2B) može se činiti prilično lukavim. Znati u kojoj je mjeri personalizacija relevantna i kako je primijeniti može biti stalno iskustvo učenja. B2B industrija također ima određene nijanse koje drugi sektori možda nemaju.

Personalizacija se često povezuje s marketingom između poduzeća i potrošača (B2C). Međutim, B2B klijenti također cijene prilagođeniji pristup. Ako bolje razmislite, poslovni čelnici i njihovi predstavnici obično ne vide svoje marke kao bezlične firme. Njihov uspjeh, njihove vrijednosti i njihova jedinstvenost istinski su im važni.

To ne znači da morate nužno imati isti pristup personalizaciji kao i s B2C kampanjama. Vaše poruke moraju biti relevantne za vaše poslovne ciljeve.