Najupečatljivije

Ovo je top 5 kreativnih kampanja koje trenutno vrijedi pogledati

Autor: Biznis.ba
Ovo je top 5 kreativnih kampanja koje trenutno vrijedi pogledati
Foto: Volkswagen

Od emotivnih priča o bebama koje ostavljaju bez daha, do sportskih kampanja koje redefinišu uspjeh - izdvojeni su raznoliki i snažni primjeri kreativne komunikacije.

Portal Ad Age izdvojio je pet najupečatljivijih kampanja koje su obilježile aktuelni trenutak.

Donosimo spisak pet kampanja koje, prema uglednom portal AdAge pokazuju da istinite priče, emocionalna autentičnost i lokalna relevantnost i dalje čine osnovu najefikasnijih kreativnih rješenja:

“18 Months” – Second Nurture

Agencija: Klick Health

Šestominutni stop-motion film rađen u suradnji sa Zombie Studiom donosi istinitu priču o Dannyju Stewartu, koji je 2000. godine pronašao napuštenu bebu u njujorškom metrou. Dječaka je kasnije usvojio zajedno sa svojim partnerom, Peteom Mercuriom.

Kampanja je pažljivo izrađena kombinacijom animacije, arhivskog materijala i lutkarske tehnike, kao snažna poruka podrške LGBTQ+ zajednici povodom Pride Month-a. “18 Months” je dirljiva oda ljubavi, roditeljstvu i univerzalnom pitanju: Šta čini pravu porodicu?

“Player Manholes” – Major League Baseball

Agencija: Wieden+Kennedy Tokyo

MLB je u Japanu predstavio jedinstvenu umjetničku instalaciju: dekorativne poklopce šahtova, svaki posvećen jednom od 12 japanskih igrača koji trenutno nastupaju u MLB-u. Instalacije prate i prošireno AR iskustvo koje oživljava umjetnost putem mobilne aplikacije.

Kampanja spaja kulturološku relevantnost, sportsku emociju i inovativni medijski format i pruža primjer kako brend može komunicirati globalno, a ostati lokalno autentičan.

“The Best” – Klutch Athletics

Agencija: Someplace

Brend sportske odjeće koji je pokrenuo sportski agent Rich Paul, u saradnji s New Balance-om, lansirao je svoju prvu kampanju u stilu motivacionog manifesta. Spot govori o Paulovim skromnim počecima u Clevelandu i njegovom putu ka vrhu sportskog biznisa.

Kampanja, režirana od strane Caia Guatellija, inspirativna je i iskrena, te podsjeća na snagu autentičnih priča i brendova koji ne pokušavaju kopirati – već stvarati vlastite standarde.

“Little Fighters” – Huggies

Agencija: Leo Chicago

Emotivna i iskrena kampanja koja donosi priču o Savannah – medicinskoj sestri koja je kao prijevremeno rođena beba i sama boravila u NICU jedinici, prenosi Media Marketing. Kroz dirljive kadrove i nježan ton, Huggies odaje počast borbi koju vode i bebe i njihovi heroji u bijelom.

Spot je režirao Ian Ruschel, a ono što ga čini posebnim jeste odsustvo patetike i iskrenost pristupa.

“Now Anybody Can Drive Like Somebody” – Volkswagen

Agencija: Johannes Leonardo

U duhu brenda koji njeguje dostupni luksuz, Volkswagen koristi humor i toplinu da pokaže kako nova Tiguan vozila nisu rezervisana samo za elitu. U glavnoj ulozi je Timothy Simons (poznat iz serije Veep), koji u maniru običnog čovjeka donosi nepretencioznu, simpatičnu priču o tome šta znači voziti s karakterom.

Kampanja nosi slogan: „Now anybody can drive like somebody“ i sjajan je primjer kako se brend može približiti širokoj publici, a da ne izgubi svoj identitet.