Nevjerovatna otkrića

Pet novih Instagram generativnih AI alata za transformaciju marketinga na društvenim mrežama

Autor: Biznis.ba
Pet novih Instagram generativnih AI alata za transformaciju marketinga na društvenim mrežama
Instagram AI / Ilustracija

Iako su Threads brzo postale ključno područje razvoja za svaki Instagram tim, oni i dalje rade na integraciji generativnih AI elemenata.

"U protekloj godini vidjeli smo neka nevjerovatna otkrića na polju generativne AI. Oni nam daju priliku da sada iskoristimo tu tehnologiju, poguramo je naprijed i ugradimo u svaki od naših proizvoda", poručila je Meta ljetos.

Već smo bili svjedoci Metinih inauguracijskih eksperimenata u tom pogledu, jer je testirala generativne AI alate za kreiranje oglasa. Ali nadalje, Instagram sada razvija druge kreativne AI alate za korisnike, stručnjaci kažu da su najviše uzbuđeni zbog njih pet.

1. Alati za vizuelno uređivanje

Instagram eksperimentiše sa generativnim AI alatima koji omogućavaju kreatorima da uklone ili čak zamijene elemente svojih otpremanja u procesu kreiranja. Na primjer, s AI četkicom mogu zamijeniti dijelove slike i koristiti generativnu umjetnu inteligenciju da popune praznine, a s Restyle mogu ponovo kreirati dijelove otpremljene slike pomoću tekstualnih upita.

2. Generativna AI naljepnica

Kreiranje Instagramov novi generativni AI alat za naljepnice će omogućiti kreatorima da naprave prilagođenu grafiku na osnovu tekstualnih upita. Ovo će utrti put za kreiranje vizuelne vještačke inteligencije u toku, koju zatim možete dodati svojim objavama i pričama.

3. Oznake na sadržaju

Osim što radi na novim alatima za kreiranje, Instagram također želi poboljšati transparentnost oko generativnog AI sadržaja općenito. U tom smislu, platforma testira naljepnice da se kaže kada je vizuelna slika kreirana korištenjem vlastitih generativnih AI alata. Štaviše, kompanija će pozvati korisnike da dodaju marker Created by AI na postove koje postavljaju i koji su kreirani pomoću AI alata izvan Meta. S obzirom na eksplozivno povećanje generativne upotrebe umjetne inteligencije, ovo bi se moglo pokazati kao ozbiljno važan pokazatelj za osiguranje još veće transparentnosti – iako će, naravno, mnogi pokušati zaobići dodavanje oznake u nadi da će uvjeriti korisnike da njihov vizual nije kreiran AI.

4. AI Chatbot

Instagram eksperimentiše s novim konverzacijskim korisničkim sučeljem, ugrađenim u DM teme i sličnim Snapchatovom My AI chatbot alatu. Sve što korisnik treba da uradi da bi pozvao alat je da ukuca @ai u polje za ćaskanje. Tada mogu postavljati pitanja chatbotu, sve u toku.

5. Sažetak poruke

Ova lista ne bi bila potpuna bez spominjanja najnovijeg Instagramovog alata koji pokreće AI za sumiranje DM-a, čime se korisnicima štedi mnogo vremena. Na kraju krajeva, kako se sve više i više interakcija na platformama prebacuje na DM, vrijeme korisnika postaje sve manje – iako će se neki uvijek pitati u kojoj mjeri AI može zaista razumjeti kontekst bilo kojeg datog DM-a.

Ono što je još uzbudljivije je da je ovo samo početak implementacije generativne AI na platformama društvenih medija. Krajnji test generativnih AI alata, barem za sada, bit će kako ih umjetnici mogu iskoristiti za stvaranje novih oblika umjetnosti usmjerenih na čovjeka. To možda zvuči kontraintuitivno – ali kada razmislite o tome, moglo bi se reći da je srž umjetnosti stepen u kojem se povezuje s ljudskim iskustvom.

AI se često osjeća beživotno jer ne može oponašati ovu nematerijalnu kvalitetu – ali generativna AI to mijenja, proizvodeći umjetnost koju ljudi jednostavno ne mogu razlikovati od one koju stvaraju njihovi bližnji. Kako generativna umjetna inteligencija postaje pametnija, tako će i korisnici društvenih medija i trgovci moći da ih pametnije koriste – zbog čega je velika blagodat za marketinške stručnjake da se mogu igrati s ovim alatima u njihovim početnim fazama.