Fanovi dolaze na svoje

Počinje marketinška kampanja za Tekken 8

Autor: Biznis.ba
Počinje marketinška kampanja za Tekken 8
Foto: Tekken 8

Popularni izdavač Bandai Namco pokreće svoju marketinšku kampanju za igru Tekken 8, koja će biti dostupna od 26. januara i koja donosi mnogo uzbuđenja među fanove borilačkih igara širom svijeta.

Jedna od najzanimljivijih vijesti je najavljeni besplatan demo, koji će biti dostupan igračima prije službenog izlaska igre.

PlayStation korisnici će moći učestvovati u demou od 14. decembra, dok će PC i Xbox igrači dobiti pristup demo verziji od 21. decembra. Demo će uključivati prvo poglavlje kampanje, Arcade Quest i offline mode, što će omogućiti igračima da se upuste u uzbudljive avanture i upoznaju nove likove i mape.

Jedna od novina u Tekken 8 je uvođenje The Iron First turnira na PlayStation 5 platformi. Ovaj turnir će pružiti igračima mogućnost da se takmiče u borbi za prestiž i nagrade.

Također, ljubitelji igre će biti oduševljeni modovima kao što su Tekken Ball, prilagođavanje likova i interesantni Super Ghost Battles. U ovim borbama, vještačka inteligencija će učiti navike igrača tokom borbe u realnom vremenu i početi da igra više kao igrač, što će pružiti nevjerovatno iskustvo.

Tekken 8 se svakako očekuje kao jedna od najuzbudljivijih igara u 2024. godini, sa pregršt novih mogućnosti i naprednih borbenih tehnika koje će oduševiti fanove Tekken serijala.