Marketing

Postati lider u kreativnoj industriji: Vodič za brendove

Autor: Biznis.ba
Postati lider u kreativnoj industriji: Vodič za brendove
Foto: Ilustracija

Poduzeća danas postoje u okruženju koje se brzo razvija i koje karakterizira ogroman tehnološki napredak, sve manji raspon pažnje i eksplozija digitalnog sadržaja.

Ovo dinamično okruženje je podržano u kreativnoj industriji, motorom sadržaja, koji se procjenjuje na preko 100 milijardi dolara, a pokreće ga preko 207 miliona kreatora sadržaja. Brendovi se više ne takmiče samo sa svojim proizvodima i uslugama. Oni se bore za pažnju svoje publike i pokušavaju da presjeku buku.

Ako je sadržaj kralj, kako ga brendovi mogu efikasno iskoristiti za interakciju sa svojom publikom, izgradnju trajnih odnosa i postizanje svojih ciljeva? Nedavni izvještaj Artlist, kreativne tehnološke kompanije, anketirao je poslovne lidere iz vodećih kompanija kao što su Amazon, Google i Meta i preko 7000 svjetskih kreatora kako bi otkrili poslovne, marketinške i sadržajne trendove koje brendovi trebaju znati da bi pobijedili 2024. godine.

Izvještaj je otkrio nekoliko iznenađujućih predviđanja za narednu godinu.

Manje tehničkog posla, više sadržaja.
U 2024. vaš tim će se moći manje fokusirati na tehničke zadatke, a više na kreiranje sadržaja. AI transformira proizvodnju sadržaja, čineći je bržom, isplativijom i široko dostupnom. Vrijeme i resursi koji su prethodno bili posvećeni opsežnoj montaži i postprodukciji sve su više nepotrebni. Prema istraživanju, 52% kreatora video zapisa već uključuje umjetnu inteligenciju u svoje kreativne tokove rada.

Pomaknite granice svog brenda.
Brendovi koji žele da se istaknu u narednoj godini moraju krenuti dalje od minimalističkog dizajna i pomjeriti svoje granice. Generativna umjetna inteligencija uvodi eru nadrealističkih slika, a brendovi bi trebali iskoristiti ove alate za svoje vizuale, zvuk, video i dizajn pokreta. Izvještaj je također otkrio da će kreatori i brendovi istraživati inovativne primjene FPV tehnologije dronova, AR/VR i impresivna iskustva za potrošače.

Lokalni talenti, globalni doseg
Tehnologija i društveni mediji olakšali su kreatorima da profitiraju od svog sadržaja i da budu viđeni na mreži. To daje brendovima više šansi da pronađu jedinstvene influencere sa posvećenim obožavateljima. Povezivanje s ovom specifičnom publikom putem influensera kojima vjeruju odličan je način da se autentično povežete s novom publikom i povećate svoju bazu kupaca.

Unajmite kreativnu vatru
Sve više kompanija donosi svoj kreativni rad unutar kuće umjesto da se oslanja na vanjske agencije. Napredak u tehnologiji smanjio je potrebu za specijaliziranim tehničkim vještinama. Stoga je 2024. godine ključno da brendovi angažuju izuzetne kreativne talente i fokusiraju se na strateško razmišljanje kako bi se razlikovali.

Personalizacija je najvažnija
U vremenu preplavljenog sadržaja, njegovo personaliziranje je od suštinskog značaja za isticanje. Brendovi moraju prilagoditi i pažljivo odabrati svoj sadržaj, posebno za potrošače generacije Z. Dani pasivnog, jedinstvenog sadržaja nestaju, a potrošači sada očekuju interaktivna i prilagođena iskustva.

U konkurentskom okruženju u kojem su diferencijacija i inovacije od vitalnog značaja za uspjeh, za brendove je sve važnije da dobro razumiju svoj identitet, namjeravanu poruku i pristup prenošenju istog. Brendovi su usred kreativne, tehnološke i sadržajne revolucije – a ona je tek počela.