Zaštita privatnosti

SAD planira zabranu ciljanog oglašavanja za mlađe od 16 godina

Autor: Biznis.ba
SAD planira zabranu ciljanog oglašavanja za mlađe od 16 godina
Foto: Pexels

Australija je upravo usvojila zabranu korištenja društvenih mreža za mlađe od 16 godina, ali se ta mjera već suočava s pravnim izazovom od strane australskih tinejdžera.

Američki zakonodavci počeli su raspravljati o paketu od 19 propisa čiji je cilj jačanje online zaštite djece i mladih. Glavni dokument je ažurirani Zakon o online sigurnosti djece (Kids Online Safety Act) – prijedlog koji bi od platformi zahtijevao da se pozabave sljedećim definisanim vrstama štete: fizičkim prijetnjama, seksualnim iskorištavanjem, zabranjenim drogama i proizvodima sa starosnim ograničenjem, te obmanjujućim finansijskim praksama.

Za oglašivače, ažurirani Zakon o zaštiti privatnosti djece i tinejdžera na internetu (Children and Teens’ Online Privacy Act) nagovještava strožija pravila u vezi s podacima maloljetnika i njihovom izloženošću online sadržaju. Prijedlog bi proširio zaštitu privatnosti na osobe mlađe od 17 godina i zabranio ciljano oglašavanje; uvedene bi bile i nove obaveze provjere starosne dobi, kao i moguća zabrana pristupa društvenim mrežama za osobe mlađe od 16 godina, piše Media Marketing.

Ovaj razvoj događaja usklađen je sa globalnim regulatornim pomakom ka strožoj online zaštiti maloljetnika. Australija je upravo usvojila zabranu korištenja društvenih mreža za mlađe od 16 godina, ali se ta mjera već suočava s pravnim izazovom od strane australskih tinejdžera.