Serie A traži način da adekvatno komercijalizira TV prava
Italijanska fudbalska liga Serie A razmatra opcije za svoja međunarodna medijska prava.
Uključujući prodaju udjela vanjskim investitorima i dugoročna strateška partnerstva sa sportskim medijskim agencijama, prema izvorima upoznatim sa situacijom.
Poput drugih velikih evropskih liga, Serie A, dom nogometnih divova poput AC Milana i Juventusa, posljednjih se godina borila s plasiranjem svojih prava u inozemstvo. Interes emitera opao je dijelom zbog zgusnutog kalendara kojim dominira proširena Liga prvaka. Pored toga i zbog rastuće popularnosti engleske Premier lige, izvještava Reuters.
Upravno tijelo Serie A, koje ima 20 klubova (od kojih su mnogi u vlasništvu američkih investitora), angažiralo je banku JP Morgan da analizira niz opcija za međunarodna TV prava. Trenutno liga zarađuje oko 250 miliona eura godišnje od međunarodnih prava. Ovo je djelić u usporedbi s prihodima Premier lige iz istog izvora.
Mogućnosti koje razmatra JP Morgan uključuju formiranje zasebne medijske jedinice. Prodaju manjinskog udjela privatnim investicijskim fondovima, prenosi Financa ba. Pored toga i partnerstva sa sportskim medijskim agencijama poput Peaka i IRIS-a, kako bi se povećala vidljivost Serie A u inozemstvu.
Rezultati analize trebali bi biti predstavljeni klubovima do kraja godine. Serija A i JP Morgan odbili su komentirati, dok agencije Peak i IRIS nisu dobile odgovor. Podsjećamo, Serie A je 2021. godine razmatrala prodaju 10 posto domaćih medijskih prava konzorciju predvođenom CVC fondom vrijednim 1,7 milijardi eura. Ipak, posao nije dobio potrebnu podršku klubova.